printlogo


کد خبر: 170010تاریخ: 1395/10/16 00:00
سرخط خبر

 شرکت ویتول، بزرگ‌ترین تاجر نفتی جهان موافقتنامه‌ای با شرکت ملی نفت ایران برای اعطای وامی معادل یک‌میلیارد یورو به این شرکت امضا کرده است.
 مجتبی شمس‌نژاد، مدیرکل فرودگاه قشم با اشاره به ظرفیت‌های مناسب این فرودگاه برای سوخت‌رسانی به پروازهای عبوری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سالانه از این محل بتوانیم درآمد ۲۰۰ هزار دلاری داشته باشیم.
 حسین رجب صلاحی، مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل ریلی درون‌شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از موافقت شورای اقتصاد با تامین ۷۷۱ میلیون دلار برای اجرای خط 2 قطار شهری شیراز از طریق فاینانس خبر داد.
 رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به سهم ۲ درصدی صنعت خودرو از رشد اعلامی توسط دولت برای اقتصاد کشور گفت: واردات خودرو در شرایط فعلی مکروه است.
 ترکیب شورایعالی کار که در حال حاضر به صورت متعادل بین شرکای اجتماعی تقسیم شده، در لایحه اصلاح قانون کار شاهد افزایش سهم دولت به دو برابر گروه‌های کارگری و کارفرمایی شده به طوری‌که تعداد اعضای دولتی از 3 به 6 نفر رسیده است.
 با فراهم کردن الزامات پلیس راهور ناجا برای تحویل خودروهای تولیدی به مشتریان با مدل سال۹۶ تا نیمه اول دی بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو در شبکه فروش و توزیع، تحویل مشتریان شده است.
 سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به گمرک ایران اعلام کرد اخذ مابه‌التفاوت 500 تومانی از برنج وارداتی از تاریخ ۳۰ آبان‌ماه امسال مطابق رویه قبلی بوده و الزامی است.
 دیلی صباح نوشت: در راستای حذف سلطه دلار، ترکیه به دنبال استفاده از ارزهای ملی به میزان حدود 15-10 درصد از تجارت خارجی کل این کشور، به ارزش تقریبا 430 میلیارد دلار است.
 


Page Generated in 0/0062 sec