printlogo


کد خبر: 170056تاریخ: 1395/10/18 00:00
اخبار

قوه‌قضائیه قاطعانه  علیه پرونده‌های فساد حکم دهد
خطیب موقت جمعه تهران گفت: قوه محترم قضائیه که شدیدا مورد هجمه هستید، ان‌شاءالله به پرونده‌های فساد با سرعت بیشتر و دقت بیشتر رسیدگی و قاطعانه حکم صادر کنید. به گزارش مهر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه به مسؤولان محترم می‌گویم حواستان جمع باشد، افزود: تمام دلسوزان انقلاب اتفاق دارند که دعوای رسانه‌ای مسؤولان به مصلحت انقلاب نیست؛ خروجی آن می‌دانید چه شده است؟ خروجی‌اش این است که در تحلیل‌های‌شان می‌گویند از این دعواها معلوم می‌شود که فساد در ایران سیستماتیک شده است. آیت‌الله خاتمی با طرح این سوال که این طعنه به مصلحت است؟ افزود: به مصلحت نیست. امام‌(ره) و مقام معظم رهبری از مایوس کردن مردم بسیار بدشان می‌آمد و حق داشتند. قرآن و پیغمبر هم این قصه را به مصلحت نمی‌دانند. وی خطاب به صاحبان رسانه اعم از مکتوب، شنیداری، گفتاری، دیجیتال و نظایر آن گفت: اگر می‌خواهید دین‌تان را به انقلاب ادا کنید، در امید بدمید. خدمت‌گزاران، به مردم خدمت کنند.خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قوه محترم قضائیه که شدیدا مورد هجمه هستید، ان‌شاءالله به پرونده‌های فساد با سرعت بیشتر و دقت بیشتر رسیدگی و قاطعانه حکم صادر کنید. برای تان  مطرح نباشد که در این دولت است یا دولت قبل یا دولت‌های قبل‌تر. مردم از شما عدالت می‌خواهند و این مطالبه جدی مردم است.
 
نقش رهبر انقلاب اصلی‌ترین عامل پیروزی‌های منطقه‌ای است
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه مرهون نقش رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب است. سردار سلیمانی در همایش یادواره شهدای لشکر ۶  ویژه پاسداران طی تحلیلی درباره  وضعیت منطقه و پیشرفت‌های سپاه اسلام و شکست‌های پی درپی جبهه استکبار در منطقه به سخنرانی پرداخت. به گزارش نسیم‌آنلاین، سردار قاسم سلیمانی با توجه به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب، اصلی‌ترین عامل قدرت نیروهای اسلام و پیروزی‌های مهم در منطقه را وجود رهبری فرزانه دانست که مؤید به تاییدات الهی است و اصلی‌ترین ضعف دشمن در جبهه‌های مختلف را نبود همچون رهبری ابراز کرد. سردار سلیمانی در ادامه گفت: همه آرزو داریم از لحظه لحظه عمرمان کم شود و بر عمر رهبر عزیز انقلاب افزوده شود.
 
موج جدید منطقه علیه اسرائیل است
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین گفت: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و رژیم نامشروع اسرائیل از تبعات همپیمانی با تروریست‌های تکفیری مصون نخواهد ماند. حسین امیرعبداللهیان در تجلیل از مقام اسقف کاپوچی، گفت: هیلاریون کاپوچی سراسقف سابق کلیسای قدس صدای بلند مسیحیت و انسانیت بود. امیرعبداللهیان اظهار کرد: به مصداق وعده قطعی الهی و تجربه تاریخ، دیری نخواهد پایید که مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین، قدس را از چنگال صهیونیست‌های غاصب آزاد خواهند کرد.وی افزود: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و رژیم نامشروع اسرائیل از تبعات همپیمانی با تروریست‌های تکفیری مصون نخواهد ماند.
 
پایان درگیری‌ها در سوریه مشروط به نابودی تروریست‌هاست
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری در دمشق گفت پایان درگیری‌ها در سوریه باید مشروط به نابودی گروه‌های تکفیری و تروریستی باشد. «علاءالدین بروجردی» پنجشنبه با حضور در یک نشست مطبوعاتی در دمشق گفت: «ما با مداخله و ورود هر کشوری بدون موافقت دولت دمشق مخالفیم».بروجردی افزود: آزادسازی حلب از چنگال تروریست‌ها نماد پیروزی ارتش سوریه است. به گزارش پرس‌تی‌وی، رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت پایان درگیری‌ها در سوریه باید مشروط به نابودی گروه‌های تکفیری و تروریستی باشد.

Page Generated in 0/0127 sec