printlogo


کد خبر: 170057تاریخ: 1395/10/18 00:00
مهرداد بذرپاش در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر:
کشور از ناکارآمدیکم‌حوصله‌های کم‌رمق لطمه می‌خورد

نماینده سابق مجلس گفت: القای ناامیدی در جامعه با هدف از میدان به در کردن رقیب از صحنه سیاست، خیانت به کشور است و کشور قبل از ترفندهای دشمن خارجی، از ناکارآمدی مدیریت داخلی لطمه می‌خورد. 
دکتر مهرداد بذرپاش در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مشهد با اشاره به اینکه وطن‌پرستان واقعی شهدا هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حتی فکر حمله نظامی هم به ذهن دشمن خطور نمی‌کند که این امر به دلیل وجود تعدادی مجاهد به اموالهم و انفسهم مانند شهدای مدافع حرم و هزاران شهیدی است که جان خود را تقدیم کشور و مردم کرده‌اند و کارهایی انجام داده‌اند که ما داریم رجز آن را می‌خوانیم و محکم صحبت می‌کنیم. رجز بی‌پشتوانه که معنی ندارد، قطعا یک جاهایی خون ریخته می‌شود و مقاومت می‌شود که ما داریم اینجا رجزش را می‌خوانیم. 
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در حال حاضر شهید خزائی و شهید جوانی [از شهدای مدافع حرم] که برای دفاع از خاک به آنجا رفتند می‌توانند ادعای وطن‌پرستی کنند یا آن آقایی که در BBC فارسی نشسته و هر روز می‌رود در استودیوی خوش آب و هوای لندن به ملتش توهین کرده و دستورالعمل ملی‌گرایی برای مردم می‌پیچد؟ نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دنباله این افراد در داخل هم هستند و هر روز پشت تریبون‌ها ژست روشنفکری و اپوزیسیونی می‌گیرند، اما اگر فرزند یکی از اینها سربازی در مرز کرمانشاه بیفتد، رابطه می‌زنند تا بچه را برای سربازی به تهران بیاورند تا سربازی را آنجا نگذراند، بعد پشت تریبون حرف از ملی‌گرایی و وطن‌پرستی می‌زنند، انگار با حرف زدن یکی ملی‌گرا یا وطن‌دوست و وطن‌پرست می‌شود. وی با اشاره به اینکه عیار ملی‌گرایی، وطن‌دوستی و وطن‌پرستی در استودیوی صدای آمریکا و BBC رقم نمی‌خورد، گفت: وطن‌پرستی هم‌اکنون در همین تهران یا در حلب و عراق برای دفاع از این ملت رقم می‌خورد. پس تا اطلاع ثانوی اینها هستند که می‌توانند ادعای وطن‌پرستی کنند. 
بذرپاش خطاب به غربگرایان داخلی افزود: اگر شما خواستید ادعای وطن‌پرستی کنید نام چند شهید و جانبازتان را بدهید تا مردم ببینند شما کجا برای این سرزمین خطر کرده‌اید، کجا خون داده‌اید، کجا زحمت کشیده‌اید، کجا در بند بوده‌اید، کجا یک تکه از بدن‌تان جدا شده است، کجا مادر شهید چشم‌انتظار پیکر پسرش بوده است، کجا همسر شهید نگران چگونه بزرگ کردن بچه‌هایش بوده است، کجا فرزند شهید به بچه‌هایی که دست‌شان در دست پدران‌شان بوده نگاه کرده و غصه خورده است. اگر شما چند مورد از این هزینه‌ها را نام بردید آن وقت در صف مدعیان وطن‌پرستی بایستید. وی با بیان اینکه حتی در جریان‌های به ظاهر انقلابی برخی مرتب فریاد ناامیدی سر می‌دهند، تاکید کرد: اینکه با هدف از میدان به در کردن رقیب در صحنه سیاست ما مرتب در جامعه القای ناامیدی کنیم کاری است خیلی بد و خیانت به کشور است. وی با بیان اینکه این موضوع هم با حرف اتفاق می‌افتد و هم با عمل، اظهار کرد: از حرف بدتر تصمیماتی است که برداشت مخاطب و عموم مردم از آن این است که ما نمی‌توانیم. اگر نسل جوان ما به این نتیجه برسد که نمی‌تواند آن وقت چه کسی می‌تواند این بساط را نگه دارد، چه کسی می‌تواند مجاهدت کند. وی مهم‌ترین ماموریت امروز ما برای ادامه مسیر انبیا و صلحا و شهدا را القای روحیه ما می‌توانیم و فریاد کشیدن علیه مدعیان طعنه‌زن ما نمی‌توانیم دانست و خاطرنشان کرد: رسوایی این مدعیان طعنه‌زن خسته کم‌حوصله کم‌رمقی که دارند ما نمی‌توانیم را به نسل جوان ما القا می‌کنند یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های رسانه است. بذرپاش ناکارآمدی مدیریتی را یکی از جاهایی برشمرد که کشور دارد از آن صدمه می‌بیند و گفت: صدمه اصلی را کشور از خیلی از دشمنان نمی‌خورد، بلکه کشور از ناکارآمدی لطمه می‌خورد که در بسیاری از بخش‌ها شاهد آن هستیم. باید اذعان کنیم در کشور بخش‌های‌ بسیاری در حوزه مدیریت ناکارآمد هستند، از جمله رشد آسیب‌های اجتماعی که در کشور در حال رخ دادن است. 

Page Generated in 0/0128 sec