printlogo


کد خبر: 170061تاریخ: 1395/10/18 00:00
سرخط خبر

 در حالی بیش از ۷ ماه از تعطیلی کارخانه ارج می‌گذرد که هنوز خبری از سروسامان یافتن این واحد تولیدی به گوش نمی‌رسد.
 مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۱۰ ماهه ۲۰۱۶ با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 3/10میلیارد یورو رسید.
 رئیس اتحادیه تعاونی‌های تولیدی کشور گفت: اشتغال ایجاد شده در تعاونی‌های کشور «صفر» است و بنگاه‌های تولیدی زیر ۲۵ درصد ظرفیت کار می‌کنند.
 آمارهای رسمی حکایت از صادرات 2 میلیارد دلاری خشکبار ایران به کشورهای مختلف از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و سوئد دارد.
 فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی با برگزاری نخستین مجمع عمومی و تعیین انتخاب اعضای هیات‌مدیره تشکیل شد.
 وزیر نفت با بیان لزوم جایگزینی خام‌فروشی و تبدیل محصولات نهایی در صنعت پتروشیمی گفت: بر این اساس لازم است زنجیره صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در کشور راه‌اندازی شود.
 پایگاه خبری - تحلیلی بانک مردم نوشت: بر اساس آمارهای نشر شده توانگری مالی شرکت‌های بیمه از سوی اداره کل نظارت بیمه مرکزی، سطح توانگری بیمه ایران در ۵ سال گذشته و در سال‌های ۹۱ تا ۹۴ به ترتیب ۹۷،۱۱۹، ۸۲ و ۵۱ بوده  و در سال جاری نیز به عدد ۴۰ کاهش یافته است بر همین اساس سطح توانگری این شرکت شاهد سقوط ۱۱ پله‌ای در این شاخص بوده است.
 خط تولید 7 مدل سواری شامل ولیکس C۳۰ دنده‌ای، ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام‌وی‌ام ۱۱۰ ۴ CYL، لند مارک، لیفان ۶۲۰، سابرینا و گریت‌وال M4 در آذر ماه صفر شد. 
 

Page Generated in 0/0065 sec