printlogo


کد خبر: 170084تاریخ: 1395/10/18 00:00
اخبار

یک تیم اماراتی جایگزین تیم‌ملی فوتبال ایران شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال مراکش از انتخاب یک تیم اماراتی به جای ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی خبر داد. در حالی که قرار بود تیم‌ملی فوتبال ایران دیروز در دیداری تدارکاتی در امارات به مصاف مراکش برود، این دیدار لغو شد تا سرمربیان هر دو تیم تجربه عجیبی در این بحث داشته باشند. کارلوس کی‌روش به خاطر لغو این مسابقه از سوی اماراتی‌ها، اردوی نصفه و نیمه‌ای را در امارات برگزار کرد و مجبور شد روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف منتخب آفریقایی‌های امارات برود. از سوی دیگر، برنامه مراکش که خودش را برای مسابقات جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند، با لغو بازی با ایران به کلی تغییر کرد و این مساله انتقاد و ناراحتی سرمربی این تیم را در پی داشت. مراکش که در امارات به مصاف فنلاند خواهد رفت، یک تیم اماراتی را برای انجام بازی تدارکاتی جایگزین ایران کرده است. «رینارد» سرمربی مراکش گفت تیمش با یک تیم اماراتی بازی می‌کند ولی نام این تیم را اعلام نکرد.
 
واکنش وزیر به اختلاف برانکو و کی‌روش
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد فدراسیون فوتبال مشکل به‌وجود آمده بین سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران و سرمربی پرسپولیس را حل می‌کند. مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم تختی در عرصه پهلوانی یک نمونه و الگو بود و در کنار آن در عرصه قهرمانی نیز نام‌آورترین ورزشکار ایران بود. وی افزود: تختی مدال‌های فراوانی را در المپیک، بازی‌های آسیایی و جهانی داشت و با کسب ۷ مدال رنگارنگ همیشه یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی است. وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تختی در جوانمردی، مردم‌دوستی و فروتنی زبانزد بود و امیدواریم این روحیه کماکان ادامه داشته باشد. سلطانی‌فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف ایجاد شده بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش، سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی گفت: ان‌شاءالله فدراسیون فوتبال این مشکل را حل می‌کند.
 
خبر عجیب روزنامه قطری  درباره اشکان دژاگه
یک روزنامه قطری اعلام کرد اشکان دژاگه، بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران در صورت بازگشت به ایران بازخواست خواهد شد! به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «الوطن» یکی از اخبار خود را به اشکان دژاگه اختصاص داد که برای تعطیلات کریسمس به برلین رفته بود و ادعا کرد حالا به خاطر انتشار عکسی که از این تعطیلات در کریسمس داشته، در ایران بازخواست خواهد شد. این روزنامه نوشت: «اشکان دژاگه، بازیکن تیم‌ملی ایران که دارای تابعیت آلمانی است تصویری از خود و خانواده‌اش در جریان مشارکت در جشن کریسمس شهر برلین آلمان، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. در همین حال، رسانه‌های ورزشی ایران در واکنش به تصویر منتشر شده در اینستاگرام دژاگه اعلام کردند وی در صورت بازگشت به ایران، به دلیل ارتکاب این اقدام غیراخلاقی، مورد بازخواست قانونی قرار خواهد گرفت»! در ادامه به نقل از این روزنامه قطری آمده است: «پیش‌تر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در دسامبر گذشته ۳ بازیکن تیم استقلال از جمله مهدی رحمتی را به دلیل عکس گرفتن با دختران بی‌حجاب در ارمنستان، یک ماه از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرده بود»!
 
محرومیت ۴ ساله برای نصری در صورت اثبات دوپینگ در آمریکا
رسانه‌های اروپایی از احتمال محرومیت طولانی‌مدت بال فرانسوی سویا در صورت اثبات استفاده وی از مواد نیروزا خبر داده‌اند. ماجرای حضور سمیر نصری در یک کلینیک درمانی در آمریکا برای ریکاوری همچنان ادامه دارد و حالا خبرهایی از احتمال محرومیت 4 ساله وی در صورت تحقق شایعات درباره حضور او در این کلینیک برای استفاده از روش‌های غیرقانونی توانبخشی حکایت دارد. هافبک پیشین آرسنال در تعطیلات زمستانی لالیگا به آمریکا سفر کرد و در آنجا در یک کلینیک درمانی به نام «دریپ دکتر» تحت درمان قرار گرفت و پس از آن بود که پیام‌های غیراخلاقی منسوب به او در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از رابطه غیراخلاقی وی با یکی از پزشکان این کلینیک بود. این ماجرا با اینکه توسط نصری تکذیب شد و او ادعا کرد صفحه شخصی‌اش هک شده، برای این بازیکن 29 ساله دردسرساز شده است، چرا که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به حضور او در این کلینیک مشکوک است. 

Page Generated in 0/0141 sec