printlogo


کد خبر: 170120تاریخ: 1395/10/19 00:00
جمهوری

یزدانی‌خرم با حمایت از «جبهه مردمی»:
باید مدیران لایق امور را به‌دست گیرند
رئیس سابق فدراسیون‌های کشتی و والیبال با اشاره به اینکه باید از مدیران باتجربه و تازه نفس در اداره امور کشور استفاده کرد، گفت: با چنین چشم‌اندازی می‌توان آینده جبهه مردمی را مثبت پیش‌بینی کرد. محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس سابق فدراسیون‌های کشتی و والیبال و از حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با اشاره به ضرورت حمایت از اهداف این جبهه به مهر گفت: این جبهه خودجوش است و تلاش می‌کند علاوه بر انتخاب رئیس‌جمهوری مورد قبول تمام احزاب و چهره‌ها بلکه متخصصان در تمام زمینه‌ها از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی، برای حل مشکلات کشور هم گام بردارد. وی افزود: قشرهای مختلف دعوت هستند تا در این جبهه اظهارنظر کرده و با درک مشکلات کشور تجربیات خود را در حوزه‌های مختلف برای اداره امور کشور ارائه دهند. یزدانی‌خرم با اشاره به اینکه باید افراد توانمند برای حل مشکلات کشور اداره امور را در دست بگیرند، تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌ها از جمله سیاست‌های ابلاغ‌شده از سوی رهبر انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و صنعت هنوز بر زمین مانده یا قوانین بسیاری در مجلس مصوب شده که تا به امروز دولتمردان هیچ گام عملی برای تحقق آنها برنداشته‌اند از این رو باید چهره‌های دلسوز و توانمند اداره امور را در دست بگیرند تا مشکلات کشور را برطرف کنند. رئیس سابق فدراسیون‌های کشتی و والیبال با اشاره به مشکلات فعلی کشور، صنعت و کشاورزی را 2 قطب مهم اقتصاد کشور دانست و گفت: متاسفانه در این دو حوزه مدیران توانمند در راس امور نداریم لذا علاوه بر جذب سرمایه، باید مدیران متخصص و کارآمد اداره امور صنعت و کشاورزی را در دست بگیرند تا کشور از این رکود و بیکاری نجات پیدا کند. حامی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ادامه داد: ما در گذشته در حوزه صنعت بهترین ماشین‌ها را تولید می‌کردیم و امروز توانمندی بهتر و بیشتری داریم اما ضمن آنکه صادرات نداریم، با نارضایتی مردم نیز مواجه هستیم. این به خاطر نبود امکانات نیست بلکه مشکل اصلی نبود مدیران لایق در راس امور است. یزدانی‌خرم گفت: باید از علم مدیران لایق استفاده کنیم تا همه گروه‌های باتجربه و نیروهای متخصص تازه‌نفس در تمام حوزه‌ها در اداره امور کشور مشارکت داشته باشند. با چنین چشم‌اندازی می‌توان آینده جبهه مردمی را مثبت و بسیار روشن پیش‌بینی کرد.

ولایتی این بار نمی‌آید
علی‌اکبر ولایتی می‌گوید تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ندارد. علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا شما برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 کاندیدا خواهید شد یا خیر؟ گفت: بنده قصد شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال 96 را ندارم. وی افزود: ان‌شاءالله نیروهای انقلاب همه با هم متحد شوند تا بتوانند به یک کاندیدای خدوم رای بدهند که ان‌شاءالله کشور را در راستای اهداف جمهوری اسلامی و  آرمان‌های امام راحل و در جهت سیاست‌های ترسیم‌شده در قانون اساسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش ببرد.
همایش 4 هزار نفری جبهه مردمی
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش 4 هزار نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد. محمدرضا باهنر در گفت‌و‌گو با فارس گفت: همایش 4 هزار نفری جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار می‌شود. باهنر تاکید کرد: این همایش بزودی با حضور قشرهای مختلف مردم پیش از انتخابات برگزار خواهد شد.
رسیدگی در اسرع وقت
عضو کمیسیون ماده 10 احزاب از بررسی اعطای مجوز به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در صورت ارجاع به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اسرع وقت خبر داد. پروانه مافی با اشاره به نامه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» به وزارت کشور و بررسی این نامه در کمیسیون متبوع خود گفت: تاکنون این نامه به کمیسیون ماده 10 احزاب ارجاع نشده است. وی افزود: اگر نامه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب به کمیسیون ارجاع شود در اسرع وقت به این نامه که برای اعطای مجوز  به این جبهه است، رسیدگی می‌شود.


Page Generated in 0/0254 sec