printlogo


کد خبر: 170133تاریخ: 1395/10/19 00:00
نبض جامعه

دادستان کل کشور:
بدهکاران بانکی  تحت تعقیب هستند
حجت‌الاسلام منتظری گفت: بدهکاران بانکی بشدت تحت تعقیب هستند و دادستانی تهران با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند. به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در ارتباط با بازداشت 2 تن از بدهکاران بانکی گفت: بدهکاران بانکی بشدت تحت تعقیب هستند و دادستانی تهران با جدیت آن را دنبال می‌کند. دادستان کل کشور تصریح کرد: این مسائل زمان‌بر است و خواه‌ناخواه به بررسی‌های دقیق نیاز دارد؛ آنچه برای ما مهم است اجرای عدالت است. وی افزود: قوه‌قضائیه می‌تواند در تحقیقات از ضابطان عام دادگستری که در ماده ۲۲ تعریف شده است به موجب قانون نیروهای وابسته به ناجا را آموزش بدهد و آنها با داشتن کارت مجاز به انجام تحقیقات هستند.

کشف 64 تن انواع مواد افیونی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 64 تن و 246 کیلوگرم انواع موادمخدر و افزایش 11 درصدی کشف موادمخدر در 9 ماه امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به افزایش کشف مواد مخدر در هرمزگان اظهار داشت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 9 ماه امسال موفق شدند 710 دستگاه خودروی سبک و سنگین و
196 دستگاه موتوسیکلت حامل و فعال در قاچاق موادمخدر را شناسایی و ضمن متلاشی کردن 7 باند تهیه و توزیع موادمخدر، 6 هزار و 107 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

تمدید مهلت ثبت‌نام سهام بیمه ملت تا ۱۹ دی‌ماه
مهلت ثبت‌نام بازنشستگان کشوری در طرح واگذاری سهام بیمه ملت تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه تمدید شد. به گزارش فارس، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: به دنبال ثبت‌نام ۱۰۰ هزار بازنشسته کشوری در طرح واگذاری سهام بیمه ملت با توجه به درخواست‌های مکرر بازنشستگان ارجمند، مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه ۹۵ تمدید شد. براین اساس، بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور یا از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت‌نام برای خرید سهام بیمه ملت کنند. واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری در قالب وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۷۵۰ هزار تومان، بدون بهره و با اقساط ۳۶ ماهه است.
 


Page Generated in 0/0069 sec