printlogo


کد خبر: 170201تاریخ: 1395/10/20 00:00
اخبار

رهبر انقلاب اصلی‌ترین عامل پیروزی در منطقه هستند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید اصلی‌ترین عامل قدرت و پیروزی نیروهای اسلام در منطقه، به دلیل وجود رهبری فرزانه است. سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در همایش فرماندهان و مسؤولان لشکر ٦ ویژه پاسداران با عنوان یادواره شهدای لشکر که با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان دوران دفاع‌مقدس برگزار شد طی سخنانی کوتاه پیرامون وضعیت منطقه و شکست‌های پی در پی جبهه استکبار، اصلی‌ترین عامل قدرت نیروهای اسلام و پیروزی‌های مهم در منطقه را وجود رهبری فرزانه دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین ضعف دشمن در جبهه‌های مختلف، عدم برخورداری از چنین رهبری است. وی در ادامه گفت: همه آرزو داریم از لحظه لحظه عمرمان کم شده و بر عمر رهبر عزیز انقلاب افزوده شود.

اعتراف نتانیاهو به همکاری  با اعراب علیه ایران
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رابطه مخفی و همکاری اطلاعاتی با اعراب علیه ایران اعتراف کرد. بنیامین نتانیاهو در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس نیوز آمریکا که از وی پرسید، آیا اسرائیل و عربستان سعودی در حال تشکیل ائتلافی ضدایرانی در خاورمیانه هستند، گفت: «چنین ائتلافی وجود دارد». نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد، این رژیم روابط با عربستان سعودی را «به میزان چشمگیری» افزایش داده است. نتانیاهو افزود تغییراتی در روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی ایجاد شده و اسرائیل و جهان عرب در حال تبادل اطلاعات هستند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد: «موضع اسرائیل در قبال جهان عرب تغییر کرده است چون آنها دیگر اسرائیل را به‌عنوان دشمن خود در نظر نمی‌گیرند بلکه آن را متحد خود می‌دانند...». پیش‌تر نیز ایوب قرا، معاون وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی از روابط نزدیک تل‌آویو با کشورهای عربی از جمله بحرین پرده برداشت و گفت، وی در زمینه‌سازی برای سفر هیاتی از خاخام‌های یهودی به بحرین نقش داشته است.

با حکم محسن رضایی
«باهنر» رئیس کمیسیون تلفیق و ارزیابی دبیرخانه مجمع شد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حکمی محمدرضا باهنر را به ریاست کمیسیون تلفیق و ارزیابی دبیرخانه مجمع منصوب کرد. در متن حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به باهنر آمده است: نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق و ارزیابی دبیرخانه مجمع به مدت یک سال منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برابر شرح وظایف ابلاغی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

شورای نگهبان درباره فعالان فتنه کوتاه نمی‌آید
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید کسانی که در فتنه حضور مؤثر داشتند از شورای نگهبان انتظار نداشته باشند از اختیارات قانونی و خواست مردم کوتاه بیاید. عباسعلی کدخدایی در جمع تعدادی از جوانان انقلابی محله مسعودیه تهران با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: شورای نگهبان هیچ نگرانی ای برای آینده ندارد و هر کسی که از صندوق بیرون بیاید را به عنوان برنده انتخابات اعلام می‌کند اما در مقابل خواسته‌های غیرقانونی مقاومت می‌کند برای آنکه نظام با کسی شوخی ندارد و از هیچ کس هم نمی‌ترسد.  وی با اشاره به انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری، افزود: یادمان نمی‌رود، آن آقایی که الان وزیر است، نزد مقام معظم رهبری اعلام کرد؛ تقلب امکانپذیر نیست اما ما در صلاحیت فلان کاندیدا تردید داریم. خب، این دیگر در صلاحیت شما نیست؛ اگر با آن داوطلب مشکل شخصی دارید، ربطی به نظام و انتخابات ندارد. سخنگوی شورای نگهبان درباره واکنش شورای نگهبان به حضور اصلاح‌طلبان فعال در فتنه در انتخابات آتی به منظور تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان گفت: فتنه یک شاخص برای شورای نگهبان و نظام است. کسانی که در فتنه حضور مؤثر داشتند از شورای نگهبان انتظار نداشته باشند از اختیارات قانونی و خواست مردم کوتاه بیاید.


Page Generated in 0/0360 sec