printlogo


کد خبر: 170213تاریخ: 1395/10/20 00:00
اخبار

عراق، سوریه و افغانستان مشتریان لامپ‌های ساخت قشم
کارخانه آسان نور لامپ قشم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با هدف صادرات محصولات خود به سه کشور عراق، سوریه و افغانستان گشایش یافت.  مدیر کارخانه آسان نور لامپ قشم در حاشیه افتتاح این مجموعه تولیدی گفت: بزودی انواع لامپ خانگی کم‌مصرف رده فلورنست شامل
(CFL-FPL-LVD) و لامپ‌های فوق کم‌مصرف رده LED شامل (SMD و COB) با برند آسان نور وارد بازار مصرف داخلی و خارجی خواهد شد. جواد مالکی، راه‌اندازی این کارخانه را حرکتی در راستای شعار سال 95 رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برشمرد و افزود: تاکنون در این کارخانه برای 35 نیرو به صورت مستقیم و 350 نیروی غیرمستقیم اشتغالزایی شده است. وی ادامه داد: برای بهره‌برداری از این کارخانه و تهیه تجهیزات خط مونتاژ و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی مانند نورسنجی، عمرسنجی، طیف‌سنجی و. . . حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.  


کاشت 121 هزار نهال در کمپین «یادگاری تو به زمین»
اوایل پاییز امسال کمپینی در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی راه‌اندازی شد که «یادگاری تو به زمین» نام دارد. در این کمپین قرار است ۱۲۱ هزار اصله نهال در مساحتی به وسعت ۱۰۰ هکتار از زمین‌های جواهرده رامسر کاشته شود. این کمپین با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مدیران شرکت سامسونگ الکترونیکس و مدیران سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران در منطقه جواهرده، وارد فاز نهایی خود شد. فرناز فرضی، مدیر روابط عمومی و مسؤولیت‌‌های اجتماعی این شرکت درباره پروژه‌های مسؤولیت اجتماعی در ایران چنین می‌گوید: «بحث محیط‌زیست در کنار اشتغالزایی، سلامت و آموزش از جمله بخش‌های مهم در مسؤولیت‌های اجتماعی سامسونگ در ایران و در سطح جهان است که پروژه «یادگاری تو به زمین» را می‌توان به عنوان نخستین پروژه در حوزه محیط‌زیست ایران نام ببریم که اکنون در فاز پایانی‌اش هستیم.


Page Generated in 0/0068 sec