printlogo


کد خبر: 170238تاریخ: 1395/10/22 00:00
سرخط خبر

 براساس مصوبه هیأت دولت، ۱۱۰ میلیارد تومان از محل دریافت عوارض خرده‌فروشی سیگار به وزارتخانه‌های بهداشت، آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان تخصیص یافته است.
 در حالی وزیر راه‌وشهرسازی مدعی است سایت مسکن‌مهر پردیس در فاز ۸ در یک پرواز هلی‌کوپتری انتخاب شده که یک مقام مسؤول دولت قبل گفت:‌ زمین ۷۰۰ هکتاری دره‌بهشت از همان ابتدای دولت دهم در دستور کار ساخت مسکن‌مهر قرار داشته‌ و انتخاب پروازی آن دروغ است.
 یک مقام مسؤول از امضای تفاهمنامه سرمایه‌گذاری میدان گازی توس با آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: امسال رکورد ذخیره‌سازی گاز در شمال شرق کشور شکسته شد.
 رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد تا پایان ژانویه 2017 شرکت مشترک چهارجانبه با حضور ایدرو، کشتیرانی، نفتکش و دوو تاسیس می‌شود.
 غلامرضا کبریایی، مدیر دفتر مطالعات و بهره‌وری انتقال و توزیع سازمان بهره‌‌وری انرژی ایران با بیان اینکه 60 میلیون لامپ رشته‌ای در کشور تولید می‌شود که حدود 30 میلیون لامپ آن مصرف می‌شود، گفت: مصوبه دولت درباره «ممنوعیت تولید و توزیع لامپ‌‌های رشته‌‌ای با توان بالای 40 وات» درست اجرا نمی‌شود.
 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مجموع احکام در قالب ماده واحده و تبصره‌های لایحه بودجه 1396، 87 مورد است که 63 مورد از آنها و به‌طور تقریبی72 درصد آن مشابه قانون بودجه سال 1395 است.
 رئیس اتاق ایران و چین با انتقاد از دولتی بودن صدور کارت بازرگانی گفت: تشریفات صدور کارت بازرگانی باید کاملا غیردولتی و خصوصی و سریع باشد.
 رمضانعلی صادق‌زاده، سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرح واگذاری نظارت بر شبکه‌های مجازی به شرکت‌های شناسنامه‌دار خصوصی این حوزه خبر داد و گفت: مالیات شامل همه درآمدها از جمله درآمدهای تجارت الکترونیک می‌شود و مالیات کسب‌وکارهای اینترنتی مربوط به شبکه بانکی است.
 علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کشور از بخشودگی جرایم تاخیر تادیه بدهکاران بانکی در صورت تسویه بدهی تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد.
 


Page Generated in 0/0055 sec