printlogo


کد خبر: 170241تاریخ: 1395/10/22 00:00
اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبر داد
درگیری مسلحانه با قاچاقچیان 150 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 150 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو در این‌باره خبر داد. به گزارش میزان، سرهنگ غلامرضا اربابی گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابه‌جایی و توزیع مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضایی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر در یکی از محورهای ورودی شهرستان خاش شده و دستور ایست صادر کردند اما قاچاقچیان با بی‌توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان با به‌جا گذاشتن خودروی خود با استفاده از ناهمواری‌های زمین از محل متواری شدند.  سرهنگ اربابی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 150 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید، فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

کشف ۶ میلیارد کالای قاچاق در شرق استان تهران
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان ورامین خبر داد. به گزارش مهر، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۵ و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود، مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است. وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، محل دپو کالای قاچاق را در محله باغ خواص ورامین شناسایی کردند. سردار ناظری گفت: در بازرسی از این انبار ۱۳ دستگاه دوزندگی مخصوص تشک خواب، ۱۸ دستگاه منگنه‌کوب، ۲۷۰ کارتن سوزن منگنه‌کوب، یکهزار و ۴۰۰ عدد بالش خواب الیافی و یک دستگاه کاتر کشف شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال مکشوفه ساخت کشور چین است، ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون  ریال عنوان کرد. فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است. وی خرید نکردن کالای بی‌کیفیت خارجی و قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیاز به عزم همگانی دارد.


تکریم و تعظیم به مقام یک سرباز شهید
تابستان امسال بود که خبرهایی از تخریب قبور شهدا حاشیه‌ساز شد. حاشیه‌هایی که واکنش بعضی خانواده‌های شهدا را هم در بر داشت. حالا اما خبرها و قدم‌های خوبی از گوشه و کنار کشور درباره بازسازی مزارهای شهدا و تکریم خانواده ایشان به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین این اقدامات مراسم یادواره شهید منصور سلیم‌خانی در شهرستان اشتهارد است که با حضور فرمانده مرکز تربیت آموزش 02 شهید انشایی نزاجا و تنی چند از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.  سرهنگ خیرالله موسوی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری یادواره سرباز شهید سلیم‌خانی تقدیر و تشکر کرد. وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم این است که به مادران شهدا و مادر محترم شهید سلیم‌خانی نشان داده شود، به‌رغم گذشت سال‌ها و تغییر نسل، همچنان ارج و قرب سربازان به مقام شهدا باقی ا‌ست، گفت: این نشان از اخلاص و پاکی و صداقت شهدا دارد.


Page Generated in 0/0063 sec