printlogo


کد خبر: 170260تاریخ: 1395/10/22 00:00
اخبار

«وحید ملتجی» مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان با حضور مدیران ارشد سازمان هنری- رسانه‌ای اوج انجام شد.
به گزارش فارس، وحید ملتجی به منظور تقویت هر چه بیشتر مرکز اوج کودک و نوجوان به مدیریت مرکز اوج کودک منصوب شد. محمد سرشار نیز به فعالیت خود به عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره اوج کودک و نوجوان ادامه خواهد داد. وی که از چهره‌های فرهنگی شناخته‌شده است تالیف کتاب‌هایی چون «امام جوانان»، «طواف پرستوها»، «زیارت»، «بازماندگان»، «من سیاسی‌نویس نیستم» و تهیه‌کنندگی چندین اثر تلویزیونی را در کارنامه دارد. همچنین گفتنی است محمد سرشار، مدیر شبکه‌های امید و پویا همچنان به عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره اوج کودک و نوجوان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پایان اکران فیلم‌های جشنواره عمار در غزه
اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی که از شنبه در غزه آغاز شده است، امروز به کار خود پایان می‌دهد. به گزارش فارس، رسانه‌های عربی و جریان مقاومت که اقدام به پوشش مراسم افتتاحیه این جشنواره کرده بودند، نوشتند: این جشنواره در میانه درگیری‌ها بین محور مقاومت و نیروهای شرور منطقه‌ای با فیلم‌های کوتاه و بلند خود حامل پیام‌های متعددی مبنی بر تقویت ارزش‌های اسلامی و تاکید بر اصول حقیقت جنگ بین امت اسلامی و اسرائیل بود. فیلم‌های شکارچی شنبه، آنتراکت، مورچه و سلیمان، علمک، تنهای تنهای تنها، ولد، بیت، قناری، مشتی اسماعیل، زمین بازی ما، اهل سنت ایران و شکار طبس مجموعه آثار سینمای انقلاب و جشنواره عمار هستند که در طول 3 روز برگزاری جشنواره عمار در فلسطین به روی پرده رفته‌اند.

علی شریعتمداری درگذشت
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و وزیر فرهنگ و آموزش عالی دولت موقت دار فانی را وداع گفت. وی سوابق متعدد اجرایی و آموزشی از جمله وزارت علوم و آموزش عالی، ریاست فرهنگستان علوم، ریاست موسسه تحقیقات تربیتی دانشگاه تربیت معلم، عضویت در شورای پژوهش‌های علمی کشور و مدیرمسؤول مجله پژوهش‌های تربیتی را برعهده داشت. مرحوم شریعتمداری سال 1302 در شهر شیراز دیده به جهان گشود و مدرک کارشناسی فلسفه را از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد را از دانشگاه میشیگان و دکترا را از دانشگاه تنسی دریافت کرد. وی استاد دانشگاه شیراز و دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد بود و در ۹۳ سالگی در شهر شیراز دیده از جهان فرو بست.

لیست فیلم‌های مسابقه جشنواره فجر کامل شد
«آباجان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی، «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ‌سرشت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری، «ائو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد و «کوپال» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم ملائی به عنوان 5 فیلم نهایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند. پیش از این 29 فیلم حاضر در این بخش اعلام شده بودند.

تأخیر در برگزاری جشنواره موسیقی فجر
در پی ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، جشنواره موسیقی فجر که پیش از این قرار بود از روز چهارشنبه 22 دی‌ماه آغاز شود، با 2 روز تاخیر و از روز جمعه 24 دی‌ماه شروع می‌شود و اول بهمن به پایان می‌رسد. به گزارش تسنیم، با توجه به این جابه‌جایی تغییراتی نیز در جدول اجراهای سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر به‌وجود آمد که جزئیات آن در جدول جدیدی منتشر شد. طبق اعلام روابط عمومی سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر، علاقه‌مندانی که بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر را پیش از تغییرات اعلام‌شده تهیه کرده بودند، بدون نگرانی می‌توانند با توجه به زمان و مکان اجراهای تغییریافته با همان بلیت‌ها به سالن اجرا مراجعه و در کنسرت‌ها حضور یابند.
 


Page Generated in 0/0075 sec