printlogo


کد خبر: 170265تاریخ: 1395/10/22 00:00
ترکیب پرسپولیس با آمدن رفیعی
جای یک نفر تنگ شد

پرسپولیس با آمدن رفیعی در آرایش خود تغییرات اساسی به وجود می‌آورد و به ترکیب ایده‌آل خود می‌رسد. بمب بزرگ فصل جابه‌جایی تابستانی را پرسپولیس ترکاند. با وجود آنکه استقلال رفیعی را می‌خواست و تراکتورسازی هم نهایت تلاش خود را برای نگه داشتن این بازیکن به کار برد اما در نهایت سروش رفیعی تصمیم گرفت به خاطر علاقه زیادی که به پرسپولیس داشت پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را بر تن کند. با آمدن رفیعی، برانکو در ترکیب تیمش تغییر به وجود خواهد آورد. به احتمال خیلی زیاد او در میانه میدان از محسن مسلمان، سروش رفیعی و کمال‌الدین کامیابی‌نیا استفاده می‌کند. برانکو با آمادگی بالایی که رامین رضاییان دارد او را در سمت راست به میدان می‌فرستد تا ماهینی در خط دفاعی یا سمت چپ و به جای محسن ربیع‌خواه به میدان رود، البته این احتمال هم زیاد است که او محمد انصاری را در سمت چپ به بازی گیرد تا ماهینی زوج سیدجلال در خط دفاعی شود.
پست دیگری که پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن دارد
پرسپولیس با وجود جذب 2 بازیکن خوب هنوز به فعالیت در فصل جابه‌جایی زمستانی نیاز دارد. سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی 2 بازیکنی هستند که در فصل جابه‌جایی زمستانی راهی سرخ‌پوشان پایتخت شدند. با وجود جذب این دو بازیکن خوب به نظر می‌رسد فعالیت سرخ‌پوشان در فصل جابه‌جایی زمستانی ادامه داشته باشد. یکی از مشکلات اصلی سرخ‌پوشان در نیم فصل نخست فرصت‌های زیادی گلزنی بود که مهاجمان این تیم از دست می‌دادند. مهدی طارمی از روزهای اوج خود فاصله گرفته و فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهد. علی علیپور هم با وجود آنکه دوندگی بالایی دارد اما نشان داده تمام‌کننده خوبی نیست و از طرف دیگر هم پریموف اصلا نشانه‌های یک مهاجم خوب و حتی متوسط را ندارد. برانکو بخوبی متوجه مشکل تیمش شد. این مربی کروات جذب یک مهاجم خارجی خوب را در دستور کار خود قرار داده و مدیران باشگاه پرسپولیس نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در روزهای باقیمانده از فصل جابه‌جایی با یک مهاجم خوب خارجی قرارداد امضا کنند. گادوین منشا گزینه مورد علاقه برانکو است اما پیکان تاکید کرده این بازیکن خوب خود را نخواهد فروخت و پرسپولیسی‌ها باید به دنبال جذب بازیکن دیگری باشند. پرسپولیس با آمدن نریمان‌جهان و رفیعی بدون شک هجومی‌تر از قبل خواهد بود اما به یک تمام‌کننده خوب و قهار نیاز دارد که بخوبی از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند.
معمای یک جای خالی
با جذب سروش رفیعی پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند یک بازیکن دیگر جذب کنند. با توجه به جدایی عالیشاه، نوراللهی و گولچ پرسپولیس 3 جای خالی داشت. با حذب نریمان‌جهان و رفیعی پرسپولیس هم‌اکنون یک جای خالی دیگر دارد. برخلاف اخبار منتشره، محمدامین آرام‌طبع در لیست خرید علی دایی نیست. شهاب کرمی و شایان مصلح به عنوان گزینه‌های برانکو برای هافبک دفاعی و دفاع چپ هستند. البته آرام‌طبع پشیمان شده و قصد ماندن دارد. این درحالی است که پرسپولیس به جای گولچ هنوز مدافعی جذب نکرده و همچنان قرارداد پلی یانسکی نیز فسخ نشده، این بازیکن برای فسخ قراردادش همکاری لازم را نداشته و خواهان دریافت یک سال و نیم باقیمانده از قراردادش است. برانکو خلیل‌زاده و پراهیچ را برای خرید در پست دفاع میانی به باشگاه معرفی کرده، پراهیچ هنوز به ایران بازنگشته است. سپاهان نیز همچنان بشدت مخالف جدایی خلیل‌زاده است و برانکو در پس پرده در حال رایزنی با ایگور پراهیچ است. رحیم زهیوی به‌رغم علاقه برای حضور در پرسپولیس به تیم الشحانیه قطر پیوست، چرا که برانکو تمایلی به جذب وی نداشت. در کل اکنون پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد و برای هافبک دفاعی و دفاع هنوز بازیکنی جذب نشده و با این شرایط احتمال جذب مهاجم نیز بسیار ضعیف است. باید دید باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ چگونه با چالش نبود جای خالی برای جذب بازیکن برخورد خواهند کرد.


Page Generated in 0/0060 sec