printlogo


کد خبر: 170266تاریخ: 1395/10/22 00:00
اخبار

مهاجم راپیدوین در تمرین پرسپولیس
یک مهاجم اسپانیایی برای پیوستن به پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کرد. تومی کوره‌آ، بازیکن تیم راپیدوین در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. این مهاجم 32 ساله سابقه بازی در تیم‌های تندریف، لوگرونف، رایندورف و. . . را دارد و از سال 2015 در راپید بازی می‌کند. تونی یک مهاجم نوک است و 32 سال دارد و برانکو او را برای حل مشکل گلزنی تیم به جمع نفرات خود اضافه کرده است.  اگر این بازیکن نظر برانکو را به خود جلب کند خرید بعدی پرسپولیسی‌ها خواهد بود.  سرمربی پرسپولیس که در ابتدای فصل استخدام بازیکن خارجی را به دیگر اعضای باشگاه سپرده بود این بار خود دست به کار شده و مستقیما تومی را برای حضور در تمرینات به ایران دعوت کرده است.   در صورت عقد قرارداد با این مهاجم ١٨٦ سانتی‌متری گلزن، تومی دومین اسپانیایی لیگ برتر بعد از مانوئل فرناندز، سنگربان ماشین‌سازی خواهد بود.  تومی چپ‌پا برای حضور در پست مهاجم نوک و سایه مد نظر برانکو است.  او در دسته اول اتریش در ٩٨ بازی ٤٣ گل زده و ٢١ پاس گل داده و در بوندس‌لیگای اتریش در ٦٥ بازی ١٧ گل و ٩ پاس گل در کارنامه دارد.   

مجیدی و حاج‌محمدی خروجی‌های قطعی استقلال
2 بازیکن استقلال در نیم‌فصل دوم جایی در این تیم نخواهند داشت. امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی ظاهرا در ادامه فصل جاری نمی‌توانند در استقلال حضور داشته باشند. گویا مسؤولان استقلال روی جدایی این دو بازیکن به نتیجه رسیدند و عملا میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی در لیست خروجی استقلال قرار دارند. باشگاه استقلال به این دو بازیکن اعلام کرده است به باشگاه‌هایی که آنها را می‌خواهند، اطلاع دهند تا مذاکرات در سطح مدیریتی انجام شود. ظاهرا استقلالی‌ها نمی‌خواهند ماجرای آرش افشین دوباره تکرار شود و بازیکنی با گرفتن رضایتنامه بتواند براحتی به تیم دیگری برود و در این میان به باشگاه استقلال چیزی نرسد. به این ترتیب جدایی امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی از استقلال قطعی است. هرچند گفته می‌شود هر دوی این بازیکنان رضایتنامه خود را از استقلال خواسته‌اند و چندان تمایلی به ماندن در این تیم ندارند.

۲ شرط برای صدور کارت بازی رفیعی در پرسپولیس
رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: برای حضور سروش رفیعی در تیم جدیدش 2 شرط وجود دارد. فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: درباره این بازیکن فقط می‌توانم 2 جمله بگویم؛ اول اینکه مستندات به صورت کتبی و رسمی مبنی بر پایان خدمت سربازی سروش رفیعی در تراکتورسازی باید به سازمان لیگ ارائه شود و اعلام پایان خدمت او در رسانه‌ها برای ما ملاک عمل نیست. دوم هم اینکه باشگاه جدید این بازیکن باید مستندات ثبت قراردادش را به ما ارائه کند تا مشخص شود این قرارداد قابل ثبت هست یا نه.  وی افزود: جز این دو مورد من هیچ اظهارنظر دیگری در رسانه‌ها نکرده‌ام و هیچ صحبت دیگری هم ندارم.

پورقاز به تیم فوتبال سایپا پیوست
مدافع نیم‌فصل اول تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم سایپا پیوست. عزت‌الله پورقاز که در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر در تیم استقلال خوزستان بازی می‌کرد، بعد از عملی نشدن تعهدات مالی این باشگاه، از جمع آبی‌پوشان خوزستانی جدا شد و به باشگاه سایپا پیوست. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا با تایید این مطلب به مهر، گفت: تا الان علاوه بر پورقاز 4 بازیکن جدید دیگر یعنی حامد لک، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا سلیمانی و ایوب کلانتری را گرفته‌ایم.  

هافبک رئال‌مادرید در تیم قوچان‌نژاد
باشگاه هیرنوین هلند از جذب هافبک- مهاجم جوان تیم رئال‌مادرید اسپانیا خبر داد. مارتین اودگارد، بازیکن 18 ساله و نروژی تیم رئال‌مادرید پس از مذاکره فشرده سران باشگاه هیرنوین هلند با همتایان خود در این تیم اسپانیایی به جمع یاران رضا قوچان‌نژاد پیوست.  اودگارد که در طول فصل جاری لالیگای اسپانیا یک بار از سوی زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید به میدان رفته بود تا پایان فصل جاری هلند برای هیرنوین بازی خواهد کرد. این بازیکن جوان نروژی توانمندی بازی در 2 پست هافبک هجومی و خط حمله را دارد و ارزشمندترین خرید زمستانی تیم هیرنوین هلند محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec