printlogo


کد خبر: 170299تاریخ: 1395/10/23 00:00
اخبار

غیبت رضاییان مقابل سایپا به دلیل مصدومیت
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین این تیم شرکت نکرد تا عملا بازی برابر سایپا را از دست بدهد. تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. در این تمرین سرخپوشان پس از حضور در سالن بدنسازی به مرور برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی خود مشغول شدند. این در حالی بود که ایگور پانادیچ تمرینات ویژه و سنگینی را برای دروازه‌بان‌های این تیم در نظر گرفته بود. رامین رضاییان تنها نظاره‌گر تمرین هم تیمی‌هایش بود و در این تمرین حضور نداشت تا عملا بازی تیمش برابر سایپا را از دست بدهد. رضاییان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است.

توبیخ بازیکنان منچستر به دلیل شادی گل
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از نحوه شادی بازیکنانش پس از گل اول‌شان برابر هال‌سیتی ابراز نارضایتی کرد. با وجود پیروزی 2 بر صفر منچستریونایتد برابر هال‌سیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس که راه صعود شیاطین ‌سرخ به فینال را هموار کرد، آقای خاص بهانه عجیبی برای ابراز نارضایتی از شاگردانش پیدا کرد. به اعتقاد آقای خاص، شادی گلی که بازیکنانش پس از پیش افتادن از میهمان نشان دادند بیش از اندازه بوده است و امکان داشت تمرکز آنها را برای ادامه کارشان در 34 دقیقه پایانی مسابقه بگیرد. مورینیو در این باره به شبکه اسکای اسپورت گفت: ما باید بازی کنیم. در جام‌های حذفی، هر یک گل می‌تواند بسیار مهم باشد. از این رو چه دلیلی دارد برای زدن یک گل وقتی هنوز نیم ساعت به پایان مسابقه مانده، جشن بگیریم؟ به نظر من ما نباید چنین حرکاتی انجام دهیم و دلیلی ندارد برای زدن گل اول‌مان جشن بگیریم.

ادامه خیال‌پردازی سعودی‌ها در اختلاف کی‌روش- برانکو
سعودی‌ها همچنان به خیال‌پردازی خود بعد از اختلاف برانکو با کی‌روش ادامه می‌دهند و بر این باورند که دلیل اختلاف سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران، باشگاه الهلال است. ‌به نقل از عالم الاخباری، اختلاف اخیر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت اما نکته جالب اینکه رسانه‌های سعودی رویه متفاوتی را در پیش گرفته‌اند تا جایی که آنها اختلاف کی‌روش با برانکو ایوانکوویچ را به خاطر الهلال می‌دانند. سایت عالم الاخباری نوشت: «برانکو، سرمربی پرسپولیس به انتقاد از کی‌روش پرداخت و تاکید کرد او با باشگاه‌ها تعامل ندارد. کی‌روش 6 بازیکن پرسپولیس (اشتباه سایت سعودی چرا که 7 بازیکن است) را به تیم‌ملی دعوت کرده این‌ در حالی است که برانکو معتقد است نباید از پرسپولیس که باید خود را آماده دیدار حساس با الهلال کند، این تعداد بازیکن به تیم‌ملی دعوت شود». سایت سعودی در ادامه گزارش خود به استعفای کارلوس کی‌روش و رد شدن آن توسط فدراسیون فوتبال ایران پرداخت.

ساعت دزدی در مراسم The Best
۶ ساعت در مراسم انتخاب برترین‌های سال 2016 به انتخاب فیفا دزدیده شد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، مراسم The Best دوشنبه شب در زوریخ با حضور سرمربیان، بازیکنان و بزرگان جهان فوتبال برگزار شد اما در این مراسم اتفاق عجیبی رخ داد؛ ۶ ساعت گرانقیمت دزدیده شد و به همین منظور فیفا شکایت خود را به پلیس ارائه داد. این ساعت‌ها که مارکHublot داشت ناپدید شد و تاکنون جزئیات بیشتری درباره این اتفاق منتشر نشده است. ۶ ساعت ناپدیدشده هر یک ۹۳ هزار یورو ارزش داشت که قرار بود در مراسم The Best به بهترین‌های سال در بخش‌های مختلف داده شود. با ناپدید شدن این ساعت‌ها، فیفا مجبور شد ساعت دیگری با مدل متفاوت به رونالدو (بهترین بازیکن سال) و دیگر برندگان بدهد.

مهاجم اسپانیایی در تست فنی پرسپولیس رد شد
مهاجم اسپانیایی که برای تست فنی در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود، مورد تایید برانکو قرار نگرفت. به گزارش مهر، تامی کوره‌آ، مهاجم اسپانیایی که از روز سه‌شنبه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود، امروز هم همراه سرخپوشان تمرین کرد اما نتوانست نظر مساعد کادر فنی برای ادامه کار را جلب کند. عملکرد ضعیف این مهاجم که در تیم راپیدوین اتریش عضویت دارد، باعث شد باشگاه پرسپولیس از جذب وی صرف نظر کند.


Page Generated in 0/0066 sec