printlogo


کد خبر: 170416تاریخ: 1395/10/26 00:00
اخبار

فعالان فتنه در انجمن غیرقانونی روزنامه‌نگاران استان تهران
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسان انجمن غیرقانونی روزنامه‌نگاران استان تهران از فعالان فتنه هستند و وزارت کار باید پاسخگوی فعالیت این انجمن باشد. سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برگزاری نشست اخیر مجمع مؤسسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از سوی برخی چهره‌های انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران اظهار کرد: تشکیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران غیرقانونی است و نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. وی با بیان اینکه وقتی انجمن صنفی  روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران که یک انجمن قانونی است وجود دارد دیگر نیازی به انجمن‌های دیگر نیست، گفت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران برآیند نظر تمام روزنامه‌نگاران است و تشکیل انجمنی متشکل از افرادی که با نظام زاویه دارند و در فتنه 78 و 88 فعال بودند، برای ما قابل قبول نیست. عضو کمیسیون آموزش مجلس در همین زمینه افزود: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ثبت انجمن غیرقانونی صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران سوال خواهیم کرد و ربیعی را به منظور ارائه توضیحات به صحن علنی مجلس دعوت می‌کنیم.

فرار عراقچی از مناظره تلویزیونی
عباس عراقچی که پس از چند ماه دوری از انظار عمومی و رسانه‌ها، قرار بود شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کند، برای صداوسیما شرط گذاشت و از حضور در برنامه امتناع کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس اخبار رسیده، عباس عراقچی، رئیس ستاد اجرای برجام  که قرار بود شنبه شب به مناسبت سالگرد اجرای برجام  در برنامه «متن/ حاشیه» شبکه 3 حضور یابد، اعلام کرده حاضر نیست  هیچ شخص دیگری در استودیو حضور یابد یا روی خط تلفن برنامه بیاید و به همین خاطر از حضور در این برنامه امتناع کرد.

نامه کری به ترامپ نشان داد آنها در مذاکرات هم فریبکاری می‌کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مکاتبه اخیر جان کری با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا یکبار دیگر این حقیقت را نشان داد که آنها در مذاکرات هم فریبکاری می‌کنند. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به نامه اخیر جان کری، وزیر امور خارجه دموکرات آمریکا به دونالد ترامپ و توصیه به وی برای تداوم فشارها به ایران، اظهار داشت: این نامه‌نگاری موید و موکد حقیقتی است که سال‌های سال است رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید می‌کنند. وی افزود: دشمنان ما به محوریت آمریکا اگرچه ممکن است در جاهایی با یکدیگر اختلاف داشته باشند اما سر و ته یک کرباسند و در براندازی نظام اسلامی و دشمنی با مردم ما متحد هستند. تنها تفاوت آنها در این دشمنی، اختلاف در تاکتیک‌ها و روش‌های دشمنی و خصومت است. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که در تمدید قانون تحریم‌های ایران (آیسا) دیدیم، اوباما و جان کری که به ظاهر در مقابل ترامپ هستند، تجربه و اصول فشار بر ایران را مورد تاکید قرار می‌دهند. ذوالنور گفت: از مجموع این حقایق فقط یک درس باید بگیریم و آن هم این است که در مقابل چنین دشمنانی هوشیار باشیم و به آنها اعتماد نکنیم و وحدت ملی و توانمندسازی درونی را جدی بگیریم.

گزارش تیم مذاکره‌کننده  به کمیسیون امنیت درباره نشست کمیته برجام
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در این کمیسیون و ارائه گزارشی از نشست اخیر کمیته نظارت برجام خبر داد. سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، از حضور اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای در این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری نشست مشترک ایران و اعضای کمیته نظارت بر اجرای برجام درباره نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها قرار است تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در یکی از جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافته و توضیحاتی درباره این نشست به اعضای این کمیسیون ارائه دهد. وی تصریح کرد: زمان دقیق نشست مشترک اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با کمیسیون امنیت ملی مجلس هنوز مشخص نیست ولی بزودی مشخص می‌شود.       


Page Generated in 0/0050 sec