printlogo


کد خبر: 170422تاریخ: 1395/10/26 00:00
سرخط خبر

 سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با تکذیب خبر ذخیره‌سازی بیش از ۱۳ میلیون بشکه نفت‌خام ایران روی آب گفت: ظرفیت صادرات از پایانه‌های نفتی کشور در خلیج‌فارس 3 برابر شده است.
 پایگاه خبری «ترید عربیا» نوشت: ترکیه برای برون‌رفت از بحران اقتصادی به سرمایه‌گذارانی که حداقل ۲ میلیون دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کنند، تابعیت این کشور را می‌دهد.
 وزارت صنعت مکلف است در یک ماه، بسته اجرایی تجهیز خودروهای دیزلی در حال تردد به فیلتر دوده را ارائه کند.
 قرارداد تملک کارخانه ریسباف اصفهان بین مدیران عامل بانک ملی ایران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به امضا رسید و مالکیت آن به وزارت راه منتقل شد. این کارخانه با ۶۹ هزار مترمربع مساحت با ارزشی ۲۰۷ میلیارد تومانی از سوی بانک ملی ایران به وزارت راه‌وشهرسازی واگذار شد.
 مدیرعامل ایران‌ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس «ای ۳۲۱» از 2 ماه آینده خبر داد.
 رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تصویب 2 هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات مبارزه با ریزگردهای در سطح  2/1 میلیون هکتار و ۱۰ میلیون هکتار آبخیزداری در برنامه ششم توسعه خبر داد.
 ایران و پاکستان توافق کردند برقراری پروازهای مستقیم بین تهران و اسلام‌آباد را از خرداد 96 آغاز کنند.
 سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال۹۵ را ابلاغ کرد.
 رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: زمان آزادسازی سهام‌عدالت در سال ۹۶ خواهد بود و تا پایان امسال فقط صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام‌عدالت قابل دسترسی است.
 وزیر نفت با صدور ۱۳ حکم، ابتدا اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سپس اعضای کارگروه تشخیص عدم مغایرت مصوبات هیات‌مدیره شرکت نفت با مقررات وزارت نفت را منصوب کرد.
 نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه مصوب کردند کارفرمایانی که نیروهای جوان را استخدام کنند، از پرداخت سهم بیمه کارفرما به مدت 2 سال معاف می‌شوند.
 سیدمهدی میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف رایانه تهران از جمع‌آوری ۲۵۰۰ کارت گارانتی نامعتبر خبر داد و گفت: از 500 شرکتی که برای دریافت مجوز واردات کالاهای کامپیوتری ثبت‌نام کردند، 45 شرکت موفق به دریافت این مجوز شدند.
 از میان ۲۳ شرکت اعلام شده از سوی سازمان حمایت، نام ۲۲ شرکت برای واردات تلفن‌های همراه شرکت «اپل»، تلفن‌های «BLU»، «لنوو»، «موتورولا»، «اچ‌تی‌سی» و «بلک‌بری» دیده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec