printlogo


کد خبر: 170445تاریخ: 1395/10/26 00:00
اخبار

شاهین‌طبع سرمربیگری تیم‌ملی بسکتبال را قبول نکرد
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با تشکر از فدراسیون بسکتبال هدایت تیم‌ملی را قبول نکرد. بعد از رفتن دیرک باوئرمن از بسکتبال ایران مسؤولان فدراسیون مهران شاهین‌طبع را که دستیار او در تیم‌ملی بود به عنوان جایگزینش انتخاب کردند. در جلسه کمیته فنی هم به گفته محمود مشحون تمام اعضا موافق سرمربیگری شاهین‌طبع بودند اما سرمربی پتروشیمی به دلیل درگیری تیمش در لیگ برتر و باشگاه‌های غرب‌ آسیا این سمت را قبول نکرد. شاهین‌طبع اعلام کرده تیمش مسابقات مهمی پیش‌رو دارد و با توجه به تعهدی که نسبت به پتروشیمی دارد نمی‌تواند هدایت تیم‌ملی را قبول کند. حال باید دید فدراسیون بسکتبال هدایت تیم‌ملی را برای رقابت‌های غرب ‌آسیا برعهده چه کسی خواهد سپرد.

ایران نامزد بهترین تیم‌ملی فوتسال جهان شد
با اعلام اسامی نامزدهای برترین‌های فوتسال جهان، ایران در بخش بهترین دروازه‌بان و بهترین تیم‌‌‌ملی نامزد دارد. سایت فوتسال پلنت برترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی را اعلام کرد. این سایت برخلاف سال‌های گذشته در مرحله اول ابتدا اسامی نامزدهای 5 آیتم را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که در بین نامزدهای بهترین دروازه‌بان و بهترین تیم‌ ‌ملی، نام ایران به چشم می‌خورد. تیم‌ملی فوتسال ایران که در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان سومی را از آن خود کرد در کنار ۹ تیم دیگر نامزد عنوان بهترین تیم‌ملی جهان است. همچنین علیرضا صمیمی، دروازه‌بان ایران که در جام‌جهانی کلمبیا درخشید، به عنوان نامزد بهترین دروازه‌بان اعلام شده است. صمیمی در جام‌جهانی بهترین عملکرد را به لحاظ آماری از خود بر جا گذاشت.

فیفا پنجشنبه درباره آزمون  تصمیم می‌گیرد
فیفا قرار است پنجشنبه همین هفته‌ رای نهایی را درباره پرونده سردار آزمون اعلام کند.‌ به نقل از گاتزتا بعد از انتقال پرحرف و حدیث سردار آزمون از روبین‌کازان به روستوف این دو باشگاه شکایتی علیه هم تنظیم کردند. باشگاه روستوف درباره دخالت فیفا در پرونده سردار آزمون گفت‌: ما روز جمعه فکسی از سوی فیفا دریافت کردیم و قرار شد فیفا پنجشنبه همین هفته‌ تصمیم نهایی را درباره پرونده آزمون اعلام کند. در این تصمیم‌گیری فیفا قرار نیست طرفین حضور داشته باشند. تنها اسناد و مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرد. باشگاه روبین‌کازان معتقد است سردار آزمون در انتقال به روستوف تخطی کرده و این بازیکن متعلق به آنهاست و قراردادی که او با روستوف امضا کرده است قانونی نیست. همین باعث شد روستوف به فیفا شکایت کند و حتی دادگاه عالی ورزش نیز رای به نفع سردار آزمون داد. آزمون در حال‌ حاضر همراه بازیکنان تیمش در اردوی امارات حضور دارد. او در بازی دوستانه با الهلال موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

محرومیت معروف به خاطر فحاشی
کاپیتان تیم والیبال پیکان تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقه‌ها محروم شد. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقه‌ها محروم کرد. معروف در پایان بازی هفته هفدهم پیکان برابر شهرداری تبریز که با شکست این تیم همراه بود، به پورکاشیان ناظر داوری این مسابقه فحاشی کرد. در هفته گذشته نیز چندین بار رفتارهای نامناسب و عجیب و اعتراض‌های پی‌درپی از معروف مشاهده شد و به نظر می‌رسد تکرار این مسائل و همچنین فحاشی او در بازی آخر پیکان، باعث این تصمیم کمیته انضباطی شده است.

داور دیدار نفت و استقلال محروم شد
داور دیدار نفت‌ تهران و استقلال به علت اشتباه تأثیرگذار از قضاوت در لیگ برتر محروم شد. قضاوت تورج حق‌وردی در دیدار نفت‌تهران و استقلال که از هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار شد، اعتراض شدید مربیان، بازیکنان و مدیران باشگاه نفت را در پی داشت. حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری هم بلافاصله پس از بازی گفت صحنه خطای روی بازیکن استقلال که منجر به گل شد، خطا نبوده است. طبق تصمیم گرفته شده، تورج حق‌وردی به مدت چند هفته از قضاوت در لیگ برتر محروم خواهد شد. هنوز تعداد هفته‌هایی که او محروم است، مشخص نشده است.


Page Generated in 0/0081 sec