printlogo


کد خبر: 170477تاریخ: 1395/10/27 00:00
سرخط خبر

 بانک مرکزی ضوابط گشایش اعتبار اسنادی مدت‌دار حداکثر معادل ۵۰ میلیون دلار فقط برای هر واحد تولیدی موجود، بابت واردات کالا به سرزمین اصلی به منظور تکمیل و تجهیز خطوط تولید تا سقف ۳ سال را به بانک‌ها ابلاغ کرد.
 اصغرنورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان و اینکه متقاضیان یک سال پس از دریافت تسهیلات فرصت برای ایجاد شغل دارند، گفت: سقف پرداخت تسهیلات ۵ میلیارد تومان است.
 مدیر مرکز تحقیقات ایران‌خودرو با اعلام اینکه پژو ۲۰۷i صندوق‌دار با ۹۰ درصد تولید داخل به همراه دنا پلاس در نیمه اول شهریور ماه راهی بازار می‌شود، گفت: قیمت پژو 4  تا 5 میلیون تومان بالاتر از پژو 206 تیپ 5 خواهد و قیمت دنا پلاس هم 3 تا 4 میلیون بالاتر از دناست.
 عضو شورای ملی زعفران گفت: درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم زعفران حداقل ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
 بانک مرکزی در توضیحاتی اعلام کرد: دستورالعمل بررسی و رسیدگی به تراکنش‌های بانکی مشکوک، صرفا ناظر بر راستی‌آزمایی اظهارنامه‌های مالیاتی بوده و اطلاعات حساب سپرده‌ای اشخاص، محرمانه است.
 واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی ملزم به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده توسط سازمان حسابرسی یا مؤسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی همراه با اظهارنامه مالیاتی شدند.
 شرکت پشتیبانی امور دام در یک هفته اخیر در ۶ نقطه از میادین میوه و تره‌بار تهران اقدام به عرضه گوشت تازه گوسفندی به قیمت کیلویی ۳۱۵۰۰ تومان کرده و نرخ گوشت در قصابی‌ها کاهش ۴ هزار تومانی داشته و به کیلویی ۳۶ تا ۳۸ هزار تومان رسیده است.
 سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف 5/2 تن محموله سیب و پرتقال قاچاق در هرمزگان خبر داد و گفت: در روزهای آینده این محموله کشف شده در این استان نابود می‌شود.
 


Page Generated in 0/0047 sec