printlogo


کد خبر: 170502تاریخ: 1395/10/27 00:00
اخبار

تیموریان به صورت رسمی از ماشین‌سازی جدا شد
هافبک میانی ماشین‌سازی بعد از تسویه حساب، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، آندرانیک تیموریان هافبک تیم ماشین‌سازی تبریز به صورت رسمی از این تیم جدا شد. این بازیکن بعد از توافق با مسؤولان ماشین‌سازی قراردادش را با این تیم فسخ کرد و بزودی به استقلال تهران می‌پیوندد.

مبلغ قرارداد «جبارف» با استقلال فاش شد
مدیرعامل استقلال مبلغ قرارداد سرور جبارف را اعلام کرد. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال بعد از عقد قرارداد با سرور جبارف، درباره رقم قرارداد این بازیکن گفت: مبلغ توافق ما و جبارف  ٥٠٠ هزار دلار است که ١٥٠ هزار دلار برای نیم‌فصل امسال و ٣٥٠ هزار دلار هم برای فصل آینده خواهد بود. گزینه‌هایی نیز در قرارداد ایشان قرار گرفته، از جمله پاداش برای زدن ١٠ گل و ٢ بار سفر به کشورش در سال با هزینه باشگاه. البته این توافقنامه زمانی حالت رسمی و اجرایی می‌گیرد که این بازیکن ITC خود را گرفته باشد و در تست‌های پزشکی نیز جواب مثبت بگیرد.

سوءاستفاده از عکس سلیمی در تبلیغ ماری‌جوانا
بهداد سلیمی اعلام کرد پیگیر سوءاستفاده رسانه آلمانی از عکسش است. او در این‌باره گفت: نمی‌دانستم آن عکس برای تبلیغ ماده مخدر است. حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد. بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه قصد شکایت از رسانه آلمانی که از عکس او برای تبلیغ یک نوع ماده مخدر سوءاستفاده کرده است، دارد یا خیر؟ گفت: شکایت از آن رسانه را باید کمیته ملی المپیک انجام دهد. فدراسیون نامه‌نگاری‌ها را با کمیته ملی المپیک انجام می‌دهد تا کمیته ملی المپیک به عنوان مرجع ورزش ایران از آن رسانه آلمانی اعلام شکایت کند. وی افزود: نمی‌دانم چرا آن رسانه آلمانی از عکس من استفاده کرده است. من هم پیگیر قضیه هستم. سلیمی در پاسخ به این پرسش که عکس‌العملش پس از دیدن آن عکس چه بود، تصریح کرد: تعجب کردم. اول اصلا نمی‌دانستم آن ماده سبز رنگ چه چیزی است و فکر می‌کردم در جهت حمایت از فضای سبز است (با خنده). پس از آن متوجه شدم که آن یک نوع ماده مخدر است، از این رو قضیه را پیگیری خواهم کرد. قهرمان المپیک لندن درباره توافقش با تیم ذوب‌آهن برای حضور در لیگ برتر، بیان کرد: با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد امضا کردم و قرار است در هفته آخر و فینال برای این تیم وزنه بزنم. بیشتر برای آمادگی خودم بود و می‌خواستم در مسابقه‌ای شرکت کنم. او درباره اینکه گفته می‌شود زانویش متورم شده است، گفت: چیز خاصی نیست جزو عوارض بعد از عمل است و اتفاق خاصی رخ نداده است. تمریناتم هم خوب است و کم‌کم شدت تمریناتم بیشتر می‌شود.

کمک یک میلیاردی  شورای شهر رشت به سپیدرود
پرداخت کمک یک میلیارد تومانی شورای شهر رشت به باشگاه سپیدرود، به تصویب این شورا رسید. به گزارش تسنیم،‌ در جلسه یکشنبه شورای شهر رشت،‌ لایحه دو فوریتی کمک یک میلیارد تومانی شورای شهر رشت با رأی 8 نفر‌ تصویب شد. این در حالی است که این 8 نماینده با خرید باشگاه سپیدرود مخالفت کرده بودند. همچنین 7 نماینده دیگر شورای شهر رشت که می‌خواستند شورای شهر، سپیدرود را خریداری کند، مخالف این کمک بودند، چون پرداخت این یک میلیارد تومان به نوعی به منزله انصراف شورای شهر رشت از خرید باشگاه سپیدرود است. نمایندگان موافق کمک یک میلیارد تومانی شورای شهر و مخالف خرید سپیدرود، معتقدند شورای شهر و شهرداری رشت، توانایی و تخصص تیمداری را ندارد، چون تیم استقلال شهرداری رشت پیش‌تر زیر نظر شهرداری رشت اداره می‌شد که در نهایت امتیاز این تیم به پگاه گیلان واگذار شد. قبلاً شورای شهر رشت مبلغ 840 میلیون تومان را به خاطر تبلیغات شهرداری رشت روی پیراهن تیم سپیدرود و سایت رسمی این باشگاه، به سپیدرود پرداخت کرده بود و حالا با این یک میلیارد تومان، مشکل این فصل سپیدرود حل خواهد شد.


Page Generated in 0/0053 sec