printlogo


کد خبر: 170588تاریخ: 1395/10/29 00:00
اخبار

دلیل عصبانیت کی‌روش در امارات
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران نسبت به پرداخت نشدن حقوق دستیارانش از فدراسیون فوتبال گلایه کرد و این ناراحتی را به گوش رئیس فدراسیون هم رساند. اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در امارات که قرار بود برای آماده‌سازی بازیکنان برگزار شود به خاطر اتفاقات و مشکلاتی که به وجود آمد عملا ثمری برای تیم‌ملی نداشت و مشاجرات لفظی کی‌روش با مسؤولان فدراسیون و برانکو ادامه پیدا کرد. یکی از مواردی که در اردوی امارات باعث عصبانیت و ناراحتی کارلوس کی‌روش شده بود پرداخت نشدن حقوق دستیارانش از سوی فدراسیون فوتبال بوده است. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد پس از بازگرداندن بازیکنان پرسپولیس به تهران عملا اردوی امارات به هم ریخت و کی‌روش که بسیار هم عصبانی بود در پی تماس‌های فدراسیون اعلام کرد حقوق دستیارانش هم هنوز پرداخت نشده و به این ترتیب نمی‌تواند اردو را ادامه بدهد چون دستیارانش شرایط روحی خوبی ندارند. اینکه در آن مقطع عنوان شد دستیاران کی‌روش به ایران بازخواهند گشت و البته با پا در میانی رئیس فدراسیون منتفی شد، به خاطر همین پرداخت نشدن حقوق آنها بوده است. این در حالی است که امیر عابدینی در مصاحبه اخیرش تاکید کرده بود برای پرداخت دستمزد کی‌روش و همکارانش مشکلی ندارند.

حکم دستگیری جودوکار المپیکی به اتهام آزار جنسی کودکان
جودوکار اتریشی که دو مدال طلای المپیک دارد متهم به سوءاستفاده از کودکان شده است.  به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از Inside the games، پیتر شیسنباخر نخستین جودوکاری است که در دو المپیک پیاپی مدال طلا کسب کرده است. او در بازی‌های سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۸ قهرمان شده است. شیسنباخر در ماه اکتبر به دلیل سوءاستفاده و آزار جنسی کودکان جریمه شد. او در اواخر دهه ۹۰ مربی جودو بوده است. او متهم به آزار کودکان و نوجوانان ورزشکار در کمپ تمرینی شده است. این جودوکار اتریشی در 20 دسامبر به دلیل اینکه در دادگاه حاضر نشد، تحت پیگرد قرار گرفت. گفته می‌شود جست‌وجو برای یافتن او در 4 هفته‌ اخیر ناموفق بوده است. سخنگوی دادگاه وین در این‌باره می‌گوید: به دلایل جنایی، اطلاعات خاصی به رسانه‌ها و مردم داده نشده است. شیسنباخر سال‌هایی را به عنوان سرمربی در آذربایجان گذرانده است. با این حال ردپایی از او در این کشور نیز نیست. او همچنین در مسابقات قهرمانی جهان ۱۹۸۵ و مسابقات قهرمانی اروپایی ۱۹۸۶ نیز قهرمان شده است. شیسنباخر 3 بار نیز ورزشکار سال اتریش شده بود.

توافق تیم چینی با چلسی و پاری‌سن‌ژرمن برای کاستا و کاوانی
 رئیس باشگاه تیانجین کوانجیان مدعی شد این باشگاه چینی با مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندنی و مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است. رئیس باشگاه تیانجین کوانجیان چین خبر داد که این باشگاه چینی با دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی به توافق رسیده است اما باشگاه چلسی نمی‌خواهد مهاجم گلزنش که 2 فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، پیش از ماه ژوئن 2017 استمفوردبریج را ترک کند. یوهوی، رئیس باشگاه تیانجین کوانجیان در گفت‌وگو با شبکه «تیانجین اسپورتس» گفت: باشگاه ما برای فصل جدید برنامه سرمایه‌گذاری گسترده‌ای دارد اما با توجه به وضع قوانین جدید دست و پای‌مان برای اجرای این برنامه بسته می‌شود. وی افزود: با ژرژ مندز (مدیربرنامه‌های پرتغالی کاستا و چندین بازیکن مطرح دیگر) ملاقاتی در شهر محل زندگی‌ام داشتم و علاقه‌مان برای به خدمت گرفتن کاستا را اعلام کردم. درباره کاوانی هم با پاری‌سن‌ژرمن مذاکراتی داشتیم و آنها اجازه خروج این بازیکن را در ماه ژوئن دادند. چنین پیشنهادی را هم به چلسی دادیم که آنها تنها اجازه جدایی وی را در پایان فصل و در ماه ژوئن می‌دهند. با وجود اینکه در آن مقطع (ژوئن) سوپر لیگ چین به اواسط بازی‌های خود می‌رسد، نمی‌توانیم این قدر صبر کنیم. روز جمعه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه روابط کاستا و آنتونیو کونته به تیرگی گراییده است. دلیل این موضوع هم تلاش این بازیکن برای فریب سرمربی ایتالیایی خود با مصدومیتی ساختگی عنوان شد که به درگیری لفظی ختم شده و کونته به او گفته که با این شرایط بهتر است به لیگ چین برود! پس از آن بود که برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه کونته برای مجازات کاستا به خاطر بی‌انضباطی اخیرش، او را 3 روز از تمرین در کنار سایر اعضای تیم محروم کرده و گفته باید به صورت انفرادی تمرین کند. همچنین گفته می‌شود باشگاه تیانجین کوانجیان خرید کریم بنزما مهاجم رئال‌مادرید را نیز در برنامه آینده‌اش گنجانده است.
 


Page Generated in 0/0352 sec