printlogo


کد خبر: 170699تاریخ: 1395/10/30 00:00
سرخط خبر

 هادی ابوی، دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارگران گفت: مزد ۹۶ براساس چانه‌زنی تعیین می‌شود.
 خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه گفت: برای تکمیل قطعات یک، ۲ و ۳ آزادراه تهران- شمال ۶۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از آغاز تردد ناوگان نفتکش ایران به بنادر قاره سبز خبر داد.
 رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: وزارت صنعت با دستچین کردن عده‌ای معدود از واردکنندگان بدون مجوز، بازار واردات خودرو را به انحصار و فساد سوق می‌دهد.
 گزارش مطالعاتی یک موسسه معدنی حکایت از رشد منفی ۴۷ درصدی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعتی فولاد و آهن از سال ۹۳ تا ۹۴ دارد.
 بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای ضوابط تشویق سرمایه‌گذاران خارجی را اعلام کرد. بر این اساس، شرکت‌هایی که با مشارکت ایرانی- خارجی در کشور ایجاد می‌شوند، برای۳ سال به عنوان ذی‌نفع واحد قلمداد خواهند شد.
 خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام S ۱۱۰، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان X۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.
 رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه نیاز کشورهای همسایه به مرغ، سالانه 5/2 میلیون تن است، گفت: تاکنون میزان صادرات مرغ از کشور نسبت به سال قبل حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است.
 معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: اعطای مجوز به کارخانجات تولید قند و شکر برای واردات 700 هزار تن شکر آغاز شده و اکنون در انبارها برای 5 ماه نیاز کشور شکر داریم.
 ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد گفت: کمیته امداد آمادگی دارد واحدهای مسکونی مهر را که از نظر زیرساخت مشکلی ندارند و پیشرفت آنها حداقل ۶۰ درصد باشد خریداری کرده و در اختیار محرومان قرار دهد.
 رئیس اتحادیه فناوران رایانه افزود: در حال حاضر هیچ یک از برندهای مانیتور در کشور نمایندگی رسمی ندارند و از این رو واردات هر نوع کالای مانیتور به کشور ممنوع است. تنها 2 شرکت مادیران و سام‌سرویس که خط تولید مانیتورهای دو برند ال‌جی و سامسونگ را دارند مجاز به واردات مانیتورهای این برند هستند.
 


Page Generated in 0/0061 sec