printlogo


کد خبر: 170707تاریخ: 1395/11/2 00:00
اخبار

 بذرپاش: آتش‌نشانان ذخیره‌های واقعی نظام هستند
معاون رئیس‌جمهور سابق طی پیامی در صفحه اجتماعی خود، آتش‌نشانانی که در امدادرسانی به مردم، جان خود را به خطر انداختند را ذخیره‌های واقعی نظام خواند. مهندس مهرداد بذرپاش نوشت: توی فضای مجازی این عکس رو دیدم که زیرش نوشته بود «کانال‌ها عوض شدند اما آدم‌های داخل کانال‌ها هنوز هستند؛ برای شان دعا کنید. ذخیره‌های واقعی نظام اینها هستند». وی ادامه داد: این همه همدردی و همدلی مردم عزیزمون خیلی گرانقدر هست. اما در مقابل رفتار تنفربرانگیز و ناجوانمردانه کسانی است که می‌خواهند این وسط از آبی که خضاب کرده با خون آتش‌نشان‌های شهید است ماهی سیاسی خودشون را بگیرند. عضو هیات‌رئیسه مجلس نهم تصریح کرد: این رو می‌دونم که الان همه باید به آتش‌نشان‌ها و شهردار و مسؤولان امر کمک کنیم نه اینکه براشون مشکل جدید درست کنیم. الان زمان پیدا کردن مقصر و ارزیابی عملکرد نیست؛ زمان همدلی و کمک است.


حضور آمریکا در مذاکرات قزاقستان مخرب است
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تاکید کرد: اگر آمریکا رفتار غیرسازنده خود در قبال سوریه را تغییر ندهد، حضور این کشور در مذاکرات قزاقستان مخرب است. حسین امیرعبداللهیان گفت: نشست قزاقستان اتفاق خوبی در مسیر حل سیاسی بحران سوریه است. وی افزود: اگر آمریکا رفتار غیرسازنده خود در قبال سوریه را تغییر ندهد، حضور این کشور در مذاکرات قزاقستان مخرب است. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تاکید کرد: اگر شعارهای ترامپ واقعی باشد آمریکای ترامپ باید در سیاست‌های تخریبی این کشور در قبال منطقه و سوریه تجدید نظر جدی کند.

احضار سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از احضار سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه خبر داد. بهرام ‌قاسمی با اعلام اینکه سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه احضار شد، اظهار داشت: درپی تعرض 4 تن از عناصر ضدانقلاب به سفارت کشورمان در کپنهاگ عصر روز پنجشنبه رئیس اداره اول شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه سفیر دانمارک در تهران را به وزارتخانه احضار و ضمن ابلاغ مراتب اعتراض شدید علیه این اقدام خلاف موازین پذیرفته‌شده بین‌المللی و عملکرد ضعیف در تامین امنیت و آرامش سفارت و پرسنل آن، خواستار برخورد مسؤولانه و جدی دولت دانمارک با عوامل تعرض و اعلام نتیجه آن شد.   وی خاطرنشان کرد: سفیر دانمارک ضمن اظهار تاسف و غیر قابل قبول خواندن حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران قول داد در اسرع وقت مراتب را به کپنهاگ منعکس و نتیجه را اعلام کند.

باز هم عهدشکنی‌ آشکار آمریکا را توجیه می‌کنند
رئیس شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) می‌گوید عده‌ای بعد از عهدشکنی‌های آشکار آمریکا، بازهم
دست بردار نیستند و باز هم توجیه می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی استان اظهار داشت: در داخل کشور عده‌ای در ظاهر از امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلابی بودنشان دم می‌زنند اما در باطن چیزی از اهداف امام (ره) نفهمیده‌اند. نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه عده‌ای بعد از عهدشکنی‌های آشکار آمریکا، بازهم دست بردار نیستند، ابراز داشت: برجام به آن وضعیت تبدیل شد و نقض آشکار انجام گردید اما باز هم توجیه می‌کنند. مقام معظم رهبری اگر از اول مانع می‌شدند، بهانه دست آقایان می‌افتاد. اما امروز نتیجه اعتماد به آمریکا مشخص شد و باید از نیمه راه پرمخاطره و
خسران‌آفرین بازگشت.
 


Page Generated in 0/0152 sec