printlogo


کد خبر: 170722تاریخ: 1395/11/2 00:00
رویدادها

علی‌عسکری:
در حوزه فضای مجازی عقب هستیم
ریاست سازمان صداوسیما در اختتامیه سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه گفت: با همه مشکلاتی که داریم افق جهانی ما بلند است و به سمت رسانه‌هایی در بستر فضای مجازی و تعامل حرکت می‌کنیم. به گزارش مهر، وی افزود: حوزه محتوایی نیز در سازمان حوزه قوی و مستحکم است و به‌رغم مشکلات مالی، این حوزه را نیز پیش می‌بریم. ما اکنون در اوج مشکلات مالی هستیم اما ۶۵ شبکه تلویزیونی و ۸۳ شبکه رادیویی را بدون مشکل اداره می‌کنیم. این اتفاق با همت نیروهای انقلابی سازمان صداوسیما که خدمت را جهاد خود می‌دانند عملی شده است وی درباره حوزه فضای مجازی عنوان کرد: کانون و مالکیت فضای مجازی آمریکا است که برای تخریب خانواده‌های ما تلاش می‌کند و اکنون ما در زمینه فضای مجازی عقب هستیم. رئیس رسانه ملی اظهار داشت: در حوزه استفاده از فضای مجازی، اولین هدف ما این است که تلویزیون و پخش برودکست ارتقا یابد و ضریب نفوذ آن بالا رود. قدم بعدی حمایت از تلویزیون تعاملی و‌ای پی تی وی است.

«گلستان یازدهم» رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از کتاب «گلستان یازدهم» ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. به گزارش مهر، این مراسم با سخنرانی
حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)، محسن مومنی‌شریف (رئیس حوزه هنری) و مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری) و با حضور جمعی از مسؤولان آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود. کتاب «گلستان یازدهم» نوشته بهناز ضرابی‌زاده دربردارنده خاطرات زهرا پناهی‌روا، همسر شهید علی چیت‌سازیان است که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. همچنین نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» از دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و یادداشت ایشان بر این کتاب خبر داد. مراسم رونمایی از کتاب «گلستان یازدهم» دوشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت ۱۰صبح در تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

خاطرات یک دیده‌بان در «حاجی فیروز» روایت شد
خاطرات فیروز حاجی‌محمدی از جانبازان 8 سال دفاع‌مقدس در قالب کتابی با عنوان «حاجی فیروز» منتشر شد. به گزارش مهر، میثم رشیدی‌مهرآبادی، نویسنده و روزنامه‌نگار دفاع مقدس خاطرات دیده‌بان جانباز، فیروز احمدی از دوران جنگ تحمیلی را در کتابی با عنوان «حاجی فیروز» گردآوری و منتشر کرد. بخشی از این خاطرات توسط راوی طی سال‌های گذشته نوشته شده و برخی دیگر نیز حاصل گفت‌وگوی میثم رشیدی‌مهرآبادی با او به شمار می‌رود. فیروز احمدی که در همان روزهای آغازین جنگ با پیوستن به گردان ۹ سپاه و آموزش در پادگان امام حسین(ع) به جبهه‌های غرب و جنوب رفت، پس از مدتی در رسته دیده‌بانی دارای مهارت شد. او در لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) و تیپ ۱۱۰ خاتم‌الانبیا(ص) مشغول فعالیت بود و جز روزهایی که به دلیل مجروحیت قادر به جنگیدن نبود، در همه عملیات‌های دفاع‌مقدس حضور داشت. راوی «حاجی فیروز» بعد از جنگ به‌رغم رنج‌ها و زخم‌های فراوانش به پشت تنور نانوایی پدرش برگشت و تا امروز در حال فعالیت و کار است.

بازیگر «معمای شاه» در بیمارستان بستری شد
سیدکاظم افرندنیا بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که نزدیک 5 دهه در بیش از 60 فیلم سینمایی و 52 مجموعه «سریال» تلویزیونی ایفای نقش کرده است، پنجشنبه‌شب به دلیل آنچه پزشکان آن را «مشکوک به خونریزی مغزی» دانسته‌اند، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. به گزارش ایرنا، یکی از مقام‌های این بیمارستان درباره وضعیت فعلی افرندنیا گفت: این بازیگر پیشکسوت در آی‌سی‌یو بستری بوده و سطح هوشیاری کمی دارد. وی افزود: در حال حاضر برای تنفس وی مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن هستیم و همه اقدامات لازم را برای بهبودی ایشان انجام می‌دهیم. او در یکی از آخرین اظهارنظرهایش از بی‌توجهی به پیشکسوتان این عرصه گلایه‌مند بود.


Page Generated in 0/0063 sec