printlogo


کد خبر: 170733تاریخ: 1395/11/2 00:00
اخبار

«ایران الف» قهرمان پیکارهای کشتی فرنگی جام تختی
تیم «ایران الف» توانست با شکست تیم گرجستان، عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی را از آن خود کند. به گزارش مهر، دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی صبح جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که طی آن تیم ایران الف با نتیجه ۷ بر یک از سد تیم گرجستان گذشت و قهرمان شد.
بر این اساس نتایج انفرادی فینال کشتی فرنگی به شرح زیر است:
۵۹ کیلوگرم: محمد نوربخش 5- راماز سورمانیدزه ۴
۶۶ کیلوگرم: محمد الیاسی ۸- تورنیک جانگووادزه ۵
۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد 5- آنتون ماماگی شویلی صفر
۷۵ کیلوگرم: رسول گرمسیری ۴  – گوگا آپریاماشویلی ۱
۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان3- تورنیکی زاماشویلی صفر
۸۵ کیلوگرم: سامان عزیزی7- گیورگی تسری کیدزه صفر
۹۸ کیلوگرم: سیدمصطفی صالحی‌زاده ۱- ماته سویادزه ۱ (برنده)
۱۳۰ کیلوگرم: بهنام مهدیزاده ۵  – واسیلی امیرلی شویلی  صفر
سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در 3 رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم، از صبح پنجشنبه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد آغاز شده است.

العربی همچنان امیدوار به بازگرداندن اشکان دژاگه
باشگاه العربی قطر همچنان امیدوار است در نیم‌فصل دوم بتواند از اشکان دژاگه هافبک ایرانی خود استفاده کند. روزنامه الرایه قطر در گزارشی به وضعیت سرمربی و بازیکنان تیم العربی پرداخت و تاکید کرد این باشگاه همچنان به دنبال بازگرداندن دژاگه است. الرایه نوشت: «باشگاه به دنبال حضور دژاگه در ترکیب بازیکنان تیم به جای مصطفی سال است بویژه اینکه هر دو بازیکن قرارداد دارند؛ چه بازی کنند و چه بازی نکنند، باشگاه باید قراردادشان را پرداخت کند.  باشگاه به دنبال فروش مصطفی سال به یک باشگاه دیگر است تا دژاگه را به ترکیب بازیکنان برگرداند.  در ساعات گذشته مسؤولان باشگاه العربی صحبت‌های زیادی با مسؤولان فدراسیون فوتبال داشته‌اند تا این مسائل سرعت بیشتری بگیرد». دژاگه ابتدای فصل با نظر مسؤولان باشگاه العربی از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد ولی به خاطر مبلغ سنگین قرارداد، به این بازیکن اجازه جدایی هم داده نشد.

محمد دانشور باز هم تاریخ‌ساز شد
محمد دانشور، مرد طلایی بازی‌های آسیایی در آخرین رنکینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در رتبه ۶ رشته یک کیلومتر قرار گرفت.

کی‌روش سرمربی آفریقای جنوبی نمی‌شود
بیانیه‌های پشت سر هم کارلوس کی‌روش این شائبه را به وجود آورده که او دنبال بهانه برای جدایی از تیم‌ملی است و می‌خواهد به تیم دیگری برود.  این نظریه زمانی جدی‌تر می‌شود که از کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی آفریقای جنوبی نام برده شده است. با این همه سرمربی تیم‌ملی ایران برنامه‌ای برای نشستن روی نیمکت تیم آفریقای جنوبی ندارد. کی‌روش درباره این موضوع گفته: اگر من سرمربی تیمی نباشم و مرا به عنوان سرمربی تیم‌ملی آفریقای جنوبی در نظر داشته باشند، این نه‌تنها برای من بلکه برای هر مربی دیگری در جهان مایه افتخار و غرور است که کشوری شما را به چشم فردی می‌بیند که می‌تواند رویاها و انتظارات یک ملت را به جلو سوق دهد اما در حال حاضر همان‌طور که شما هم می‌توانید درکش کنید، من وظایف و تعهدات اخلاقی به قرارداد فعلی‌ام با تیم‌ملی ایران دارم و در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره به طور علنی نظری بدهم.

تاج به عنوان عضو کمیته برگزاری مسابقات فیفا منصوب شد
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان عضو کمیته برگزاری مسابقات فیفا انتخاب شد. به گزارش فارس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران را به عنوان عضو جدید کمیته برگزاری مسابقات فیفا انتخاب کرد. این کمیته متشکل از 17 عضو است و الکساندر سفرین اسلوونیایی ریاست این کمیته را برعهده دارد.  وظیفه این کمیته رسیدگی و نظارت بر تمام مسابقات بین‌المللی فیفاست.


Page Generated in 0/0063 sec