printlogo


کد خبر: 170818تاریخ: 1395/11/4 00:00
اخبار

«روایت ریحانه» روی آنتن تلویزیون
مستند «روایت ریحانه» که به شیوه‌ای متفاوت به روایت خصوصیات شهید محمدرضا کاظمی‌زاده می‌پردازد، مراحل نهایی تولید خود را سپری می‌کند. به گزارش فارس، روح‌الله کاظمی‌زاده، کارگردان مستند «روایت ریحانه» ایده ساخت مستند را بر اساس روایتگری برادرزاده 8 ساله‌ شهید که 23 سال پس از شهادتش به دنیا آمده، دانست و گفت: در ساخت این مستند سعی کرده‌ایم از شیوه‌ای نوین استفاده کنیم و از قالب مصاحبه‌ای سایر مستندها خارج شویم، به این صورت که برادرزاده 8 ساله شهید، با ذهنیت کودکانه خود سراغ افراد مرتبط با شهید می‌رود و روایت همراهی آنها درباره شهید را می‌شنود. وی ادامه داد: یکی دیگر از تغییراتی که در مستند «روایت ریحانه» در نظر گرفته‌ایم، روایت وابستگان درجه دوم شهید است. در مستندهای گذشته همیشه شهید از زبان پدر، مادر و وابستگان درجه اول روایت می‌شد ولی در این مستند علاوه بر ایشان سراغ عمه، عمو، دایی، خاله و دوستان جبهه‌ای و شهری شهید رفته‌ایم تا از زاویه نگاه آنها خلقیات و ویژگی‌های شهید را به تصویر بکشیم و از سبک زندگی و روزگار حیاتش سخن بگوییم. مستند «روایت ریحانه» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر در 50 دقیقه تهیه شده و از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است.

سایت کار نکرد، کار به عذرخواهی دبیر رسید
خرید حضوری بلیت‌های فیلم فجر
خرید بلیت‏‌های جشنواره برای ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه پیش‌فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد. به گزارش مهر، دبیر جشنواره فیلم فجر از مشکلات ایجاد شده برای پیش‌فروش بلیت عذرخواهی و اعلام کرد که خرید بلیت‏‌های جشنواره برای ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه پیش‌فروش،
به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد. محمد حیدری در این‌باره نوشت: «متأسفانه به‌رغم پیش‌بینی‌های قبلی برای ایجاد سـامانه‌ جدید خرید اینترنتی بلیـت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعت مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد. به عنوان دبیر جشـنواره، مسؤولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینمادوستان گرامی بابت اتلاف وقت و همچنین ناراحتی‌های ایجاد شده در پی این موضوع اعلام می‌دارم. بدینوسیله اعلام می‌شود طی 2 روز پیش‌فروش بلیت‌‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از ۱۵ هزار نفر موفق به ثبت‌نام شدند و با تمهیدات در نظر گرفته‌شده براساس اولویت زمان ثبت‏‌نام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد تا طی روزهای ۵ تا ۷ بهمن‌ماه با حضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏‌های مورد نظر خود را تهیه کنند. با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیت‌های مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. بدیهی است افرادی هم که طی این 2 روز از طریق سامانه پیش‏فروش موفق به تهیه بلیت شده‌اند، بلیت‌های خریداری شده به آدرس آنها ارسال خواهد شد».

امین زندگانی: هیچ علاقه‌ای برای حضور در فجر ندارم
بازیگر فیلم «ملک سلیمان» گفت: نکته جالب توجه درباره جشنواره فجر این است که هیچ وقت نشده جوایز اهدا شود و بالای 50 درصد از شرکت‌کنندگان از رضایتمندی برخودار باشند. به گزارش میزان، امین زندگانی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بتازگی بازی در فیلمی به کارگردانی احمد معظمی را به پایان رسانده‌ام که از شبکه خانگی پخش خواهد شد. وی ادامه داد: جدا از حضور در این فیلم که فیلمبرداری آن به پایان رسیده، در حال حاضر برای بازی در سریال پرستاران به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی جلوی دوربین رفته‌ام و همچنان فیلمبرداری این اثر ادامه دارد.  وی با اشاره به بازی در 3 فیلم سینمایی طی سال گذشته افزود: امسال بازی در 3 فیلم سینمایی را پشت سر گذاشتم که خوشبختانه هیچ‌کدام از آنها در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشدند. این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: من کلاً به جشنواره فیلم فجر اعتقادی ندارم چون این جشنواره اتفاقی تقدیری نیست.  جشنواره فیلم فجر اتفاقی کاملاً تشویقی است و در آن دوستانی که بارقه‌ای استعداد دارند تشویق می‌شوند تا بتوانند به فعالیت‌شان در سینما ادامه دهند. وی در ادامه نقد خود از جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: هیچ علاقه‌ای برای حضور در جشنواره فجر ندارم زیرا من تشویق‌هایم را شده‌ام و نیازی به تشویق امثال جشنواره فیلم فجر ندارم و نخواهم داشت.
 


Page Generated in 0/0388 sec