printlogo


کد خبر: 170820تاریخ: 1395/11/4 00:00
پرگل‌ترین بازی فصل استقلال رقم خورد
برقراری آرامش

استقلال که در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند در هجدهمین بازی به پرگل‌ترین برد فصل دست پیدا کرد. روز نخست از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز با دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان پیگیری شد که این دیدار با برتری۳ بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید. مجتبی حقدوست(۳۰)، بهنام برزای(۵۶) و مجید حسینی(۶۲) برای استقلال گل زدند. شاگردان علیرضا منصوریان که در دیدارهای اخیر نوسان زیادی داشته‌اند و مورد انتقاد هواداران هم قرار گرفته‌اند در این دیدار با وجود زمین نامناسب ورزشگاه تختی آبادان نمایش خوبی داشتند و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند. این در حالی بود که تیم صنعت نفت با هدایت فیروز کریمی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت و شاگردان کریمی حتی یک بار هم مهدی رحمتی را به زحمت نینداختند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه میهمان تهرانی ایجاد نکردند. استقلال با این برتری ۲۸ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد و باید منتظر برگزاری سایر دیدارها باشد. علیرضا منصوریان هم که پیش از این عنوان شده بود در صورت شکست برابر صنعت نفت موقعیتش را در خطر خواهد دید فعلا جای پای خود را سفت کرد و راه انتقاد مخالفان را بست.
زور ته‌جدولی‌ها به هم نرسید
دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و صبای قم با تساوی به پایان رسید. تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بعدازظهر دیروز میزبان تیم صبای قم بود که در این بازی 2 تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا سهم هر یک از تیم‌های انتهای جدولی یک امتیاز باشد. تیم ماشین‌سازی با کسب این یک امتیاز ۹ امتیازی شد و کماکان در آخرین رده از جدول رده‌بندی باقی ماند و صبا نیز ۱۳ امتیازی شد و همچنان در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار گرفت.
تراکتورسازی به پرسپولیس نزدیک شد
تراکتورسازی در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پیکان به برتری رسید. پیکان که میزبان تراکتورسازی بود، در دیداری که از ساعت 15:45 دیروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد یک بر صفر شکست خورد. محمد ابراهیمی در این دیدار تک گل تراکتورسازی را در دقیقه 74 به ثمر رساند. امیرحسین صادقی، امیرحسین کریمی و آرمان قاسمی از پیکان و محمد نوری و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی در این دیدار کارت زرد گرفتند. تراکتورسازی با پیروزی در این دیدار 37 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به فاصله یک امتیازی این تیم رسید.
پرسپولیس به دنبال یک برد دیگر
اما سوای بازی‌های روز گذشته 5 بازی دیگر امروز دوشنبه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس صدرنشین لیگ، میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است. پرسپولیس برای اینکه دست‌نیافتنی‌تر شود باید 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیرد. شاگردان برانکو هفته گذشته مقابل فولاد بازی درخشانی به نمایش گذاشتند. پرسپولیس با 5 گل خورده همچنان قدرتمند‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و حتی ساسان انصاری 12 گله هم هفته گذشته مقابل مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس ناکام بود. گسترش فولاد هم البته راحت گل نمی‌خورد و فقط 13 گل در این فصل دریافت کرده است. شاگردان فراز کمالوند می‌خواهند از رده هفتم جدول بالاتر بیایند و اگر این تیم تبریزی بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد به طور غیرمستقیم به تراکتورسازی کمک کرده است و فاصله امتیازی پرسپولیس و تراکتورسازی زیاد‌تر نخواهد شد. بنابراین تیم گسترش در این بازی انگیزه‌ای مضاعف دارد. بازیکنان این تیم هم می‌خواهند به تیم خودشان کمک کنند و هم به سود تراکتورسازی از پرسپولیس امتیاز بگیرند. پرسپولیس در این مسابقه با حمایت هوادارانش تهاجمی‌تر از همیشه خواهد بود. باید دید در پایان این مسابقه پرسپولیس به امتیاز 41 می‌رسد و همچنان یکه و تنها در صدر باقی می‌ماند یا آبی‌پوشان تبریزی به سود تراکتورسازی از سرخپوشان تهرانی امتیاز می‌گیرند. در بازی رفت پرسپولیس با گل وحید امیری به پیروزی رسیده بود. سرخپوشان تهرانی اگر از گسترش با موفقیت عبور کنند خودشان را روی ابرها خواهند دید با این حال برانکو می‌گوید هنوز به نزدیک هدفش هم در پرسپولیس نرسیده. او برای جلوگیری از مغرور شدن بازیکنانش احتمالا این حرف را می‌زند اگرنه فاصله 4 امتیازی با تراکتورسازی رویایی است.
پرسپولیس-گسترش رایگان شد
هواداران پرسپولیس می‌توانند بازی تیم‌شان را با کارت جدید هواداری، به صورت رایگان تماشا کنند. تماشاگران بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر رایگان اعلام شد. بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، مسابقه قرمزهای تهران برای آن دسته از هوادارانی که کارت هواداری جدید باشگاه پرسپولیس را دارند، رایگان است و آنها می‌توانند بدون پرداخت بهایی برای بلیت، بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک مشاهده کنند. کارت هواداری جدید پرسپولیس، یک کارت اعتباری و کاربردی است که امکان بهره‌مند شدن هوادار از همه مزیت‌های در نظر گرفته شده از سوی باشگاه و موسسه اعتباری مثل بهره‌مندی از تخفیف‌ها را در هر نقطه از کشور فراهم می‌کند. هواداران پرسپولیس که متقاضی دریافت کارت هواداری هستند برای این منظور تنها کافی است با کارت ملی خود به یکی از شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه کنند. نشانی شعب این موسسه از طریق سایت رسمی آن در دسترس خواهد بود.
 برنامه بازی‌های امروز
سایپا- سیاه‌جامگان، ساعت  15،  ورزشگاه پاس قوامین تهران
حسین زرگر
استقلال خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت 14:45، ورزشگاه غدیر اهواز
رضا مهدوی
پدیده خراسان- نفت تهران، ساعت 14:45،  ورزشگاه ثامن مشهد
شاهین حاج‌بابایی
پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز، ساعت 16:45، ورزشگاه آزادی تهران
احمد صالحی
ذوب‌آهن اصفهان- فولاد خوزستان، ساعت  16:40، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
علیرضا فغانی
 


Page Generated in 0/0105 sec