printlogo


کد خبر: 170824تاریخ: 1395/11/4 00:00
اخبار

قلیان، عامل مثبت شدن دوپینگ ملی‌پوش فوتسال!
ملی‌پوش فوتسال بعد از مثبت شدن دوپینگش در دفاع از خود گفته این ماده ناخواسته در قلیان او ریخته شده است. دکتر غلامرضا نوروزی، دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (شنبه) از مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ یک فوتسالیست ملی‌پوش خبر داد. ماده ممنوعه‌ای که توسط این بازیکن مصرف شده در نمونه A وجود داشته و در حال حاضر وی از  فعالیت در لیگ برتر منع شده تا پاسخ آزمایش‌های نمونه B نیز مشخص شود. این ملی‌پوش فوتسال اما بعد از اعلام مثبت شدن دوپینگش دفاع جالبی از خود کرده است. او در ابتدا مصرف هرگونه ماده ممنوعه‌ای را رد کرده و گفته قبل از بازی قلیان کشیده و این ماده ممکن است در قلیانش ریخته شده باشد. دلیلی که می‌تواند عذر بدتر از گناه باشد و حتی ممکن است مجازات و عواقب سخت‌تری را برای این ملی‌پوش به همراه داشته باشد. با این حال در صورتی که این ماده ممنوعه در نمونه B نیز وجود داشته و همچنین اثبات شود، مصرف آن توسط  بازیکن به صورت آگاهانه بوده و محرومیت 4 ساله در انتظار ملی‌پوش فوتسال است.

باشگاه فرانسوی خواستار هافبک الهلال شد
باشگاه «نیس» فرانسه خواستار به خدمت گرفتن هافبک برزیلی تیم الهلال عربستان شد. طبق اعلام رسانه‌های فرانسوی که بازتاب زیادی در کشور عربستان داشته است، باشگاه نیس فرانسه خواستار به خدمت گرفتن «کارلوس ادواردو» هافبک برزیلی الهلال شده است. باشگاه فرانسوی حتی پیشنهاد مالی مورد نظر را به الهلال ارائه کرده است تا این بازیکن ۲۷ ساله را که یکی از ستاره‌های الهلال است به خدمت بگیرد. الهلال عربستان یکی از حریفان پرسپولیس در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیاست.

شهباززاده به تراکتورسازی نزدیک‌تر از استقلال
مهاجم پیشین آبی‌های تهرانی پس از جدایی از آنالیااسپور ترکیه احتمالا راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد. به گزارش شفقنا ورزشی، سجاد شهباززاده رسما از آنالیااسپور جدا شد تا خیلی زود دوران حضور او در سوپر لیگ ترکیه به پایان برسد. این بازیکن که از مدت‌ها پیش مدنظر منصوریان و مدیران استقلال بود، روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای با مدیران تراکتورسازی انجام داد تا حالا از همیشه نزدیک‌تر به تراکتورسازی باشد. شهباززاده که البته پیش از این صراحتا گفته بود در فوتبال ایران تنها برای استقلال بازی خواهد کرد، شرایط بحرانی استقلال درون زمین و مشکلات مالی این باشگاه را به عنوان سدی محکم در مسیر بازگشت خود به آبی‌ها می‌بیند. بویژه آنکه شهباززاده با رفت و آمد به لیگ ترکیه از لحاظ مالی بشدت ضرر کرده و به همین دلیل پول نقد تراکتورسازی او را برای انتخاب این تیم وسوسه کرده است. شهباززاده تا پیش از پایان هفته تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد و به نظر می‌رسد در این میان تراکتورسازی مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود.

پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی رئال‌مادرید برای دله‌علی
«لوس بلانکوس» مدت‌هاست خواهان جذب ستاره انگلیسی تاتنهام هستند و ممکن است وی را در تابستان با پیشنهاد بالایی به خدمت بگیرند. به نقل از «اکسپرس»، «دله علی» بازیکن تیم فوتبال تاتنهام، هدف شماره یک باشگاه رئال‌مادرید در تابستان پیش‌رو خواهد بود و باشگاه تاتنهام می‌تواند توقع دریافت پیشنهادی به ارزش ۵۰۰ میلیون پوند را داشته باشد. این ستاره انگلیسی در بازی (شنبه) تیمش مقابل منچسترسیتی موفق شد دوازدهمین گل فصلش را به ثمر برساند تا ضمن کسب تساوی 2-2 در این دیدار، تبدیل به یکی از هیجان‌انگیزترین هافبک‌های دنیا شود. به‌رغم اینکه این بازیکن در ماه سپتامبر قراردادش را با تاتنهام تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است اما این باشگاه ممکن است مجبور شود مقابل پیشنهاد رئال برای جذب این بازیکن ۲۰ ساله کوتاه بیاید. دله علی سال ۲۰۱۵ از تیم میلتون کینز دونز راهی «وایت هارت لین» شد و تا به حال در تمام رقابت‌ها، در ۷۲ بازی برای این تیم ۲۲ گل به ثمر رسانده است. پیش از این «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی تاتنهام چندین بار شایعاتی مبنی بر جدایی او در تابستان را رد کرده بود.


Page Generated in 0/0061 sec