printlogo


کد خبر: 170859تاریخ: 1395/11/4 00:00
اخبار

۸۳ درصد بودجه سال ۹۶ قم عمرانی است
شهردار قم بودجه سال ۹۶ شهرداری این شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: پیشنهاد ما در این زمینه، ۲ هزار میلیارد تومان است که نسبت به پارسال ۴/۴۹ درصد رشد داشته است، همچنین بودجه اختصاص‌یافته به مباحث عمرانی هزار و ۶۰۰ میلیون تومان است که۸۳ درصد از کل بودجه را شامل می‌شود.
به گزارش تسنیم از قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در دویست‌وپانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو اظهار داشت: این حادثه بسیار تأسف‌برانگیز است و عملکرد آتش‌نشانان به‌نوعی ایثار و قهرمانی در جامعه به شمار می‌رود. وی با بیان اینکه بودجه سال 96 در چارچوب زمانی خود تحویل شورای اسلامی شهر شده است، افزود: سال گذشته به دلیل نداشتن برنامه راهبردی، بودجه به‌صورت پروژه‌محور تقدیم شورای شهر شد.


پلمب ۱۵ بنگاه معاملاتی خودرو در یاسوج
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه‌وبویراحمد از پلمب ۱۵ بنگاه معاملاتی متخلف در یاسوج مرکز این استان خبر داد. به گزارش تسنیم از یاسوج، سرهنگ علی کاشانی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بازدید ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن استان، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، از واحدهای صنفی در شهر یاسوج مرکز این استان انجام شد و در این زمینه تاکنون 15 واحد متخلف بنگاه معاملاتی خودرو، به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی، نداشتن پروانه کسب، جعل و کلاهبرداری، نزاع‌های دسته جمعی و دیگر تخلفات صنفی پس از 10 روز اخطاریه، پلمب شده‌اند. وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس افزود: انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، این موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


Page Generated in 0/0148 sec