printlogo


کد خبر: 170880تاریخ: 1395/11/5 00:00
اخبار

جزئیات جلسه هیأت مدیره استقلال
مشکل آندو و جباروف حل شد
 با گزارش مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه هیات مدیره این باشگاه، مشکل بازی کردن آندرانیک تیموریان و جباروف، خریدهای جدید آبی‌پوشان حل شده است. به گزارش مهر، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال صبح روز دوشنبه از ساعت ۸ جلسه‌ای را در ساختمان باشگاه برگزار کردند. در این جلسه که با حضور رضا افتخاری مدیرعامل، شهاب جهانیان، مسعود معینی، حسن زمانی و پندار توفیقی برگزار شد، بررسی شرایط باشگاه استقلال و امور جاری این باشگاه در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه، افتخاری گزارشی را از وضعیت زمین ورزشگاه امام رضا(ع) که توسط شهرداری به باشگاه استقلال داده شده است، ارائه کرد. مقرر شد در صورت مهیا شدن شرایط، این ورزشگاه در اختیار تیم‌های پایه استقلال قرار گیرد. بحث دیگر، گزارش‌های مالی ذی‌حساب باشگاه از مسائل جاری بود. همچنین به حسن زمانی، عضو هیات مدیره ماموریت داده شد برای عقد قرارداد با یک زمین دیگر برای فصل آینده استقلال مذاکرات لازم صورت گیرد تا زمین چمن کمپ استقلال آماده و بازسازی شود. زمانی با تایید این مطلب، درباره وضعیت جذب آندرانیک تیموریان و جباروف و مشکل آنها برای عقد قرارداد با باشگاه، به خبرنگار مهر گفت: درباره خرید آندرانیک تیموریان و جباروف 2 بازیکن جدید استقلال هم در این جلسه صحبت شد و توضیحات افتخاری مورد تایید اعضای هیات مدیره قرار گرفت. افتخاری اعلام کرد بعد از جلسه با مسؤولان مربوط، مشکل تیموریان و جباروف برای بازی کردن حل شده است. زمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فرشید باقری، هافبک استقلال تاکید کرد: مجددا به آقای افتخاری ماموریت داده شد با منصوریان در این‌باره صحبت کند. این بازیکن مصاحبه و عنوان کرده حاضر نیست از پول بیت‌المال قراردادش پرداخت شود. تصمیم بر این شد باقری را آزاد کنند تا تیم جدیدش را انتخاب کند. وی درباره اینکه باشگاه به خاطر مذاکره پرسپولیس با باقری حاضر به صدور رضایتنامه این بازیکن نیست، گفت: قرار شد افتخاری این موضوع را پیگیری کند.

دست‌نشان یک «خونه» تا «خونه‌به‌خونه»!
بعد از برکناری علیرضا مرزبان از هدایت تیم خونه‌به‌خونه بابل، مالکان این باشگاه بزودی جانشین وی را به صورت رسمی مشخص و معرفی می‌کنند. نتایج ضعیف تیم «خونه‌به‌خونه» و دور شدن این تیم از صف مدعیان صعود به لیگ برتر آنقدر تداوم یافت تا حوصله مالکان این باشگاه سر رفت و همانطور که قابل پیش‌بینی بود، علیرضا مرزبان از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. درباره جانشین این مربی باید گفت به‌رغم اسامی مختلفی که درباره گزینه‌های جانشینی وی به گوش می‌رسد، نادر دست‌نشان به نیمکت داغ این تیم بابلی بسیار نزدیک است. گویا مذاکرات مدیران باشگاه خونه‌به‌خونه با دست‌نشان از مدتی پیش آغاز شده و توافقات اولیه هم بین آنها حاصل شده است.  احتمال اینکه بزودی نادر دست‌نشان به‌عنوان سرمربی جدید تیم خونه‌به‌خونه بابل معرفی شود زیاد است.  دست‌نشان بعد از صعود با تیم صنعت نفت از لیگ یک به لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول با این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر، چندی پیش در پی یک تصمیم عجیب از سمت خود در تیم صنعت نفت برکنار شد تا فیروز کریمی مربی برکنار شده لیگ یکی جای وی را در این تیم بگیرد.

ایران رسما خواهان میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی شد
فدراسیون کشتی ایران با توجه به حمایت وزیر ورزش و جوانان و تصویب هیأت رئیسه، پیشنهاد میزبانی رقابت‌های جهانی سال ٢٠١٩ را به اتحادیه جهانی ارائه داد. به گزارش  مهر، با توجه به جلسه هیات رئیسه فدراسیون کشتی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و حمایت او از میزبانی مشارکتی رقابت‌های جهانی سال ٢٠١٩، هیأت رئیسه فدراسیون کشتی نیز این موضوع را تصویب کرد. بر این اساس فدراسیون کشتی پیشنهاد خود برای میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال ٢٠١٩ را به اتحادیه جهانی ارائه داد و با انجام مذاکرات لازم با چند کشور واجد شرایط، امیدوار است ورزش ملی کشور بتواند پس از ١٧ سال میزبان مهم‌ترین مسابقات کشتی دنیا شود. قرار است با توجه به تصویب طرح مشارکت در میزبانی برگزاری مسابقات بین‌المللی در اتحادیه جهانی از طریق تعاملات ایران با سایر فدراسیون‌های ملی، مسابقات زنان در کشور دیگری برگزار شود. رقابت‌های جهانی سال ٢٠١٩ گزینشی المپیک ٢٠٢٠ محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0067 sec