printlogo


کد خبر: 170881تاریخ: 1395/11/5 00:00
اخبار

بارسلونا با مربع  MSSN مقتدرانه پیروز شد
تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در جدال خارج از خانه با درخشش مثلث  MSN و دنیس سوارز  مقابل ایبار پیروز شد اما از رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا تکان نخورد. تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه‌شب در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در خانه ایبار به میدان رفت و این تیم را با حساب ۴ بر صفر شکست داد. در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا با یک گل از میزبان خود پیش افتاد. دنیس سوارز که در دقیقه ۱۰ بعد از مصدومیت شدید بوسکتس به میدان رفته بود در دقیقه ۳۱ موفق به گلزنی شد. در نیمه دوم بارسلونا ضد حملات سریع را در دستور کار قرار داد و 2 بار دیگر به گل رسید. لیونل مسی در دقیقه ۵۰ بعد از یک و دو با سوارز گلزنی کرد و در دقیقه ۶۸ نیز لوئیس سوارز روی یک حرکت فردی و توپ‌ربایی از مدافع ایبار دروازه این تیم را گشود. در حالی که بازی از دقیقه ۹۰ هم گذشته بود نیمار در دقیقه ۹۱ گل چهارم تیم بارسلونا را به ثمر رساند تا مثلث تهاجمی MSN و دنیس سوارز تشکیل مربع MSSN دهند و کاتالان‌ها با 4 گل به پیروزی برسند. شاگردان انریکه با این برد ۴۱ امتیازی شدند و در رده سوم جدول باقی ماندند. سویا که روز یکشنبه در زمین اوساسونا ۴ بر ۳ پیروز شده بود با ۴۲ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است. تیم رئال‌مادرید با وجود یک بازی کمتر ۴۳ امتیازی است و در صدر جدول به سر می‌برد.

شکست عجیب هیرنفین در شب هت‌تریک قوچان‌نژاد
تیم فوتبال هیرنفین در شبی که ستاره ایرانی هت‌تریک کرد در زمین آیندهوون شکستی عجیب را متحمل شد. تیم‌های فوتبال آیندهوون و هیرنفین یکشنبه‌شب در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند به مصاف هم رفتند که طی آن تیم آیندهوون با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد. در این بازی ابتدا رضا قوچان‌نژاد در دقیقه ۶ پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان آیندهوون دروازه میزبان را گشود. این گل تا دقیقه ۳۲ دوام داشت تا اینکه داوی پرویر کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۴۰ نیز گاستون پریرو برای آیندهوون گلزنی کرد تا این تیم در نیمه نخست نتیجه را کامل به سود خود تغییر دهد. در نیمه دوم اتفاقات عجیبی رخ داد؛ قوچان‌نژاد گل دیگری را در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند. آیندهوون که به تساوی راضی نبود در دقیقه ۷۶ صاحب ضربه پنالتی شد که گاستون پریرو آن را از دست داد. بازی به دقیقه ۸۱ رسیده بود که قوچان‌نژاد گل سوم خود را به ثمر رساند و هت‌تریک کرد. او تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۲ رساند و در کنار مارتین یورگنسون از فاینورد در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. در حالی که بازی با برتری تیم هیرنفین رو به پایان بود آیندهوون 2 گل متوالی را توسط مارکو فن خینکل (۸۹) و هکتور مورنو (۹۱) به ثمر رساند تا این بازی مهیج و عجیب با نتیجه ۴ بر ۳ به سود میزبان خاتمه یابد. آیندهوون بعد از این برد ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. هیرنفین نیز با ۳۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.


نادال در جمع ۸ تنیسور برتر
فاتح ۱۴ گرنداسلم به جمع ۸ تنیسور برتر اولین گرنداسلم سال راه یافت. به گزارش تسنیم، رافائل نادال، تنیسور برجسته اسپانیایی با برتری 3 بر یک مقابل گائل مونفیلس فرانسوی به مرحله یک‌چهارم ‌نهایی تنیس گرنداسلم ملبورن (اولین گرنداسلم سال) راه یافت. فاتح 14 گرنداسلم در 4 ست با نتایج 6 بر 3، 6 بر 3، 4 بر 6 و 6 بر 4 رقیبش را شکست داد.  نادال با این پیروزی بیشترین پیشروی خود از رقابت‌های گرنداسلم رولان‌گاروس در سال 2015 را تجربه کرد.  او در صورت قهرمانی به اولین تنیسور فاتح بیش از یک بار هر 4 گرنداسلم سال تبدیل می‌شود.
 


Page Generated in 0/0087 sec