printlogo


کد خبر: 170906تاریخ: 1395/11/5 00:00
اخبار

هوای تهران «سالم» شد
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را ۹۱ و در وضعیت «سالم» اعلام کرد. محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط‌زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ مورخ دوم بهمن ماه ۹۵ در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» بوده است. وی افزود: در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن پاک (۳۳)، ازن پاک (۲۶)، دی‌اکسید نیتروژن سالم (۶۷)، دی‌اکسید گوگرد پاک (۱۷)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون سالم (۵۰) و ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون ناسالم برای گروه‌های حساس (۹۱) بوده است.

 رئیس پلیس راه راهور ناجا عنوان کرد
کشته شدن بیش از 20 نفر در جاده‌های کشور طی ۳ روز گذشته
رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان کرد: در 3روز گذشته بارش باران و لغزندگی جاده‌ها و بی‌احتیاطی رانندگان، باعث کشته شدن بیش از ٢٠ نفر از هموطنان شد. سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در روزهای بارانی خودروهایی که با سرعت مطمئنه حرکت نمی‌کنند و به خطوط حاشیه راه توجه ندارند، دچار خروج از جاده و واژگونی می‌شوند که متاسفانه منجر به جرح و فوت سرنشینان می‌شود. سردار حمیدی با اشاره به اینکه ناوگان حمل‌ونقل عمومی هم از این قاعده مستثنا نیست، گفت: اتوبوس‌ها بویژه اتوبوس‌هایی که راننده‌های باتجربه‌ای ندارند یا رانندگانی که سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کنند، در جاده‌های لغزنده، از جاده خارج می‌شوند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه طی ٢ روز گذشته، ٣ دستگاه اتوبوس در جاده‌های شیراز به اصفهان، کرمان و فردوس در خراسان جنوبی به دلیل بی‌احتیاطی از جاده خارج شدند، توضیح داد: در این حوادث تعدادی از هم‌وطنان‌مان کشته و مجروح شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خبرداد
رشد 12 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی طی 10 ماهه اخیر
رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد 12 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی طی 10ماه اخیر خبر داد و گفت: 12 نوع جرم اقتصادی داریم که از میان آنها تسهیلات غیرمجاز بانکی، فرار مالیاتی و زمین‌خواری از اولویت بیشتری برخوردار است. به گزارش فارس، سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه نشست رؤسای پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی به اقدامات پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی در بحث اقتصاد سالم و امنیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: پلیس آگاهی در راستای شفاف کردن وضعیت اقتصادی تلاش می‌کند. این مقام ارشد انتظامی به انتشار اخباری درباره جرائم فرار مالیاتی، زمین‌خواری و تسهیلات غیرمجازی که از بانک‌ها در سال گذشته اخذ شده اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و اولویت این موضوع، اقدامات موثر و خوبی در بحث مبارزه و مقابله با این جرائم انجام شده است. سردار مقیمی تصریح کرد: پلیس آگاهی به عنوان بازوی توانمند حوزه اقتصادی کشور به سالم‌سازی این فضا کمک می‌کند. رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در مقایسه با سایر کشورها در بحث سلامت اقتصادی از جایگاه خوبی برخورداریم، اظهار داشت: اگر رشدی در مقابله و مبارزه با جرائم اقتصادی داریم به معنای افزایش این جرم نیست، بلکه نشانگر توانایی همکارانم در امر مبارزه با این حوزه است. این مقام انتظامی از رشد 12 درصدی کشفیات جرائم اقتصادی در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: 12 نوع جرم اقتصادی داریم که از میان آنها تسهیلات غیرمجاز بانکی، فرار مالیاتی و زمین‌خواری از اولویت بیشتری برخوردار است. سردار مقیمی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس تمام پرونده‌های جرائم اقتصادی به نتیجه منتج می‌شود. رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره جرم پولشویی اذعان داشت: پولشویی یکی از انواع جرائم سازمان‌یافته و باندی است که پلیس آگاهی تعاملات مطلوبی با وزارت دارایی و شورایعالی پولشویی در راستای مقابله با این جرم دارد.


Page Generated in 0/0161 sec