printlogo


کد خبر: 170937تاریخ: 1395/11/6 00:00
اخبار

آخرین وضعیت قرارداد جباروف از زبان مدیربرنامه‌هایش
مدیربرنامه‌های هافبک ازبکستانی استقلال ادعا می‌کند با وجود ممنوعیت قانونی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکن با آبی‌ها قانونی است. مدیربرنامه‌های سرور جباروف در این‌باره به «ورزش سه» گفت: «قرارداد جباروف با استقلال قانونی است و او قراردادش را به ثبت رسانده است. این بازیکن یک سال و نیم با استقلال قرارداد دارد و حتی اگر فعلا نتواند بازی کند، منتظر می‌ماند تا مشکل استقلال حل شود». او در پاسخ به این سوال که «اگر مشکل استقلال تا نقل و انتقالات بعدی حل نشود چه اتفاقی می‌افتد» هم گفت: «این مسائل به جباروف ارتباط پیدا نمی‌کند، چراکه مقصر باشگاه بوده است. البته ما دوست نداریم برای باشگاه پرطرفدار استقلال مشکلی ایجاد کنیم و امیدوارم همه چیز مسالمت‌آمیز پیش برود. البته من هنوز صحبتی با مدیران باشگاه استقلال نکرده‌ام».

توجیه جالب کامرانی فر درباره اشتباهات داوری
رئیس دپارتمان داوری توجیه جالبی درباره هفته پراشتباه داوران در لیگ داشت. در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اشتباهات داوری تاثیرگذاری رخ داد. در دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد داور بازیکن حریف را با وجود دریافت 2 کارت زرد اخراج نکرد و پنالتی‌های روی طارمی را نگرفت. در دیدار سایپا برابر سیاه‌جامگان خلعتبری در حالی که توپ به دستش خورد گلزنی کرد تا سایپا 3 امتیاز را به دست آورد و چند اشتباه واضح دیگر که باعث اعتراضات زیادی شد. حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری توجیه بسیار جالبی درباره اشتباهات داوران داشت. او گفت: بعضی تماس‌های تهدیدآمیز باعث شد تمرکز داوران به هم ریزد و نتوانند خوب قضاوت کنند.

ماجرای سودجویی یک دختر از چند ملی‌پوش!
یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که در جریان سودجویی دختری از ملی‌پوشان فوتسال است، جزئیات جالبی از این ماجرا را شرح داده است.  به گزارش ایسنا، موضوع ارتباط چند ملی‌پوش فوتسال و فوتبال ساحلی با دختری که قصد سودجویی مالی داشته جنجال‌ساز شده و حتی به مراجع قضایی نیز کشیده شده است. یکی از مربیان مطرح فوتسال که از نزدیک پیگیر این موضوع بوده و در جریان اتفاقات قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: متاسفانه برخی راه پول درآوردن و باج‌گیری را یاد گرفته‌اند و از موقعیت و جایگاه ملی‌پوشان سوءاستفاده می‌کنند. این ماجرا هم تنها به بازیکنان فوتسال ختم نمی‌شود و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هم درگیر آن هستند. این مربی همچنین با بیان اینکه برنامه‌ریزی این سودجو از ابتدا برای باج‌گیری بوده است، افزود: خانمی شهرستانی با 5-4 ملی‌پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. او بعد از اینکه تیرش به سنگ خورده، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی از ملی‌پوشان می‌خواهد. شکایت او نیز ابتدا به حراست فدراسیون فوتبال بوده و سپس به مراجع قضایی بالاتر کشیده شده اما مطمئن باشید ملی‌پوشان فوتسال مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی نشده‌اند و خودم به شخصه پیگیر امور حقوقی هستم تا این شیاد نتواند به خواسته‌اش برسد.

عزت‌اللهی حداقل تا تابستان در روستوف می‌ماند
مدیربرنامه‌های بازیکن جوان ایرانی روستوف اعلام کرد این بازیکن حداقل تا تابستان در روستوف خواهد ماند.  به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت روسیه، سعید عزت‌اللهی از چند تیم خوب اروپایی پیشنهاد دارد ولی به نظر نمی‌رسد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی تیمی دیگر شود. این بازیکن در اردوی امارات تیم روستوف حاضر نبود تا زمزمه‌های جدایی او از تیم بیشتر شنیده شود. با این حال او قرار است در دومین اردوی آمادگی روستوف که قرار است بزودی در ترکیه آغاز شود، حضور پیدا کند.  مهدی حجت‌علی که مدیربرنامه‌های این بازیکن است، درباره وضعیت سعید گفت: او دوست دارد در باشگاه بماند و در حال تدارک زمینه‌هایی برای تمدید قرارداد او با تیم هستیم. او در اردوی ترکیه حاضر خواهد بود و در کنار سایر بازیکنان، کار خود را شروع خواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات زمستانی خیلی کوتاه است و او در این زمان از تیم جدا نخواهد شد و حداقل تا تابستان در روستوف خواهد بود.  حجت‌علی در ادامه گفت: اخباری که درباره پیشنهاد باشگاه‌های خارجی از جمله هامبورگ شنیده می‌شود، صحت ندارد. باید تا تابستان منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن است.
 


Page Generated in 0/0055 sec