printlogo


کد خبر: 170974تاریخ: 1395/11/6 00:00
سرخط خبر

 دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار توسط سازمان بورس ابلاغ شد.
 تسنیم نوشت: علیرضا جمشیدی از سازمان تعزیرات حکومتی رفتنی شد و قرار است حسینی صدرآبادی جایگزین وی شود.
 رئیس شورای رقابت از تشکیل کمیته ویژه در این شورا برای تعیین تکلیف بخشنامه اخیر محدودیت واردات خودرو از اول دی خبر داد و گفت: رای نهایی شورای رقابت 2 هفته دیگر اعلام می‌شود.
 با توافق بین رؤسای گمرک ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اختیارات حوزه تسهیلات صادرات فرآورده‌های نفتی به گمرک ایران واگذار شد.  همچنین تعیین صادرکنندگان خوشنام به گمرک واگذار شد.
 علی کاردر، معاون وزیر نفت با اشاره به برگزاری مناقصه آزادگان جنوبی در آینده‌ای نزدیک گفت: قرارداد توسعه فاز ١١ پارس جنوبی تا اواسط سال آینده امضا می‌شود.
 مرکز آمار ایران از غیرفعال بودن 29درصدی گاوداری‌های صنعتی در تابستان امسال خبر داد.
 مدیرعامل شرکت ملی پست از امکان دریافت نشانی ملی خبر داد و گفت:‌ این امکان در فاز نخست برای تهرانی‌ها فراهم شده است.
 مجید افلاکی، دبیر انجمن فرآورده‌های گوشتی کشور گفت: بررسی آزمایشگاهی درباره استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی از ۲۲ آذر در سازمان استاندارد شروع شده و احتمالا مشکل آن تا پایان سال حل خواهد شد.
  مدیرکل دفتر بازرگانی اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت با اعلام اینکه ایجاد 3 مرکز تجاری جدید در قاره اروپا در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: قصد داریم 3 مرکز تجاری جدید در کشورهای اوکراین، ارمنستان و تاجیکستان ایجاد کنیم.
 علیرضا کریم، عضو انجمن کارفرمایی طراحی و معماری ساختمان تهران از تهیه آیین‌نامه غیردولتی ارزیابی ساختمان‌های نفیس ماندگار در کشور خبر داد و گفت: به دلیل شانتاژ برخی مشاوران املاک قیمت هر متر واحد مسکونی در منطقه یک تهران تا ۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
 شرکت زیمنس در ایران سفارش 12 قطار کمپرسور به‌منظور استفاده در 2 پالایشگاه گاز طبیعی در خشکی را برای شرکت پالایش پارسیان سپهر پذیرفته است. پیمانکار ای‌پی‌سی (EPC) پروژه، شرکت مهندسی همپا است و حجم سفارش نزدیک به 100 میلیون یورو برآورد می‌شود. براساس پیش‌بینی‌ها، این پروژه اواخر سال 2018 میلادی (زمستان 1397) به بهره‌برداری می‌رسد.
 براساس پژوهش‌های کارشناسان تغذیه شرکت دنون، پیشرو در تولید آب‌های بسته‌بندی در جهان، حتی یک دوچرخه‌سوار مبتدی نیز در صورت نوشیدن آب در طول تمرین، می‌تواند 5/6 درصد سریع‌تر رکاب بزند. در حالی که اگر این ورزشکاران در طول مسیر دویدن دچار کمبود آب شوند، سرعت دویدن‌شان به ترتیب 1/3، 7/6 و 3/6 درصد کاهش می‌یابد.
 


Page Generated in 0/0062 sec