printlogo


کد خبر: 170979تاریخ: 1395/11/6 00:00
اخبار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد
کشف ۵۴۶ تن موادمخدر در ۱۰ ماه گذشته
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه ۵۴۶ تن کشفیات مواد مخدر تا روز دوشنبه گذشته داشته‌ایم، گفت: راه‌حل مبارزه با مواد مخدر «اجتماعی شدن مبارزه» و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی است. به گزارش مهر، سردار محمدمسعود زاهدیان در نشست تخصصی معاونان و رؤسای پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور از افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا روز گذشته ۵۴۶ تن کشفیات داشته‌ایم. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تشریح اقدامات این پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امروز تنها برخوردهای «سلبی» جوابگو نیست و «پیشگیری» موضوعی است که باید به آن توجه شود. وی با بیان اینکه تمرکز بر مرزها بویژه مرزهای شرقی از برنامه‌های اصلی این پلیس است، مطرح کرد: ۷۶ درصد از کشفیات در استان‌های شرقی صورت گرفته است. سردار زاهدیان با بیان اینکه تامین تجهیزات به‌روز و پیشرفته از دیگر برنامه‌های این پلیس است، گفت: در حوزه ساختاری نیز تغییرات مناسبی در دست اقدام داریم که ان‌شاءالله با تلاش و کوشش بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم. وی افزود: برای مقابله و مبارزه باید از ظرفیت‌های مردمی سازمان‌هایی که در حوزه امنیتی همکاری دارند نیز بهره ببریم. وی گفت: به یاری خداوند هماهنگی خوبی میان ناجا و دستگاه‌های مسؤول در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، ضمن اینکه با تنظیم نقشه راه و تدوین برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، هر استان با توجه به شرایط منطقه‌ای شرح وظایف و ماموریت خود را پیش می‌برد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر‌نشان کرد: در حوزه اجتماعی نیز باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد، ضمن اینکه درصددیم از ظرفیت معاونت اجتماعی ناجا در حوزه مشاوره و پیشگیری استفاده بیشتری ببریم. سردار زاهدیان ادامه داد: در حوزه تحقیق و پژوهش اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و امروز پلیس «دانش‌محور» و توسعه آن جزو برنامه‌ها و مورد توجه قرار دارد، آزمایشگاه پلیس نیز تخصصی و پیشرفته و به عنوان مرجع در منطقه مطرح است.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵
نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۵ اعلام شد و ثبت‌نام از تاریخ ۶ بهمن آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 و اسامی پذیرفته‌شدگان در این مرحله اعلام شد. داوطلبان برای مشاهده وضعیت قبولی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و اگر اسم آنها در لیست نهایی پذیرفته‌شدگان بود با همراه داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای چهار‌شنبه  6 بهمن یا شنبه 9 بهمن 95 به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و عدم مراجعه به منزله انصراف قطعی است. تمام پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه جهت ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند و در صورتی که زمان خاصی از سوی دانشگاه برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد داوطلبان باید در یکی از روزهای 6 یا 9 بهمن 95 برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:
اولیای بیسواد دانش‌آموزان تا پایان بهمن فرصت دارند
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: مهلت ثبت‌نام اولیای بیسواد دانش‌آموزان در کلاس‌های سوادآموزی تا پایان بهمن‌ماه امسال است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی باقرزاده، رئیس‌ سازمان نهضت سوادآموزی به مهلت ثبت‌نام والدین بیسواد دانش‌آموزان در کلاس‌های سوادآموزی تا پایان بهمن‌ماه اشاره کرد و اظهار داشت: 150 هزار نفر از والدین بیسواد باقی مانده‌اند تا در دوره‌های سوادآموزی شرکت کنند. وی با بیان اینکه تا هفته جاری 81 هزار نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: امیدواریم این پوشش سوادآموزی را به 100 هزار نفر تا پایان سال برسانیم و اولیای بیسواد دانش‌آموزان، از سواد بهره‌مند شوند. باقرزاده تصریح کرد: آموزش جزو حقوق اولیه شهروندان و رکن اصلی توانمندسازی است.


Page Generated in 0/0055 sec