printlogo


کد خبر: 170991تاریخ: 1395/11/7 00:00
سرخط خبر

 براساس بخشنامه  گمرکی میزان تخفیف کالاهای وارداتی از ترکیه از 20درصد به 30 درصد کاهش یافته است. براساس این بخشنامه گمرک، تخفیف 30 درصدی 23 قلم کالای وارداتی از ترکیه از اول ژانویه اعمال شده است.
 پس از جایگزینی طرح فعالان مجاز اقتصادی به جای تسهیلات خوشنامی، گمرک از اعلام ۷۰ شرکت به عنوان فعال مجاز اقتصادی خبر داد.
 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال بخشنامه معاون توسعه بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ممنوعیت صدور مجوز برای نانوایی‌های جدید به خاطر نبود سهمیه آرد یارانه‌ای را لغو کرد.
 رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا قبل از پایان سال، صورتحساب همه ۴۹ میلیون سهامدار عدالت را به صورت اینترنتی در اختیارشان قرار می‌دهیم.
 معاون وزیر جهاد از صادرات محصولات لبنی ایران به ۳۰ کشور خبر داد و گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۵۸۰ هزارتن لبنیات از کشور صادر شده است.
 وزیر نفت با بیان اینکه ایران قرار نیست میزان تولید نفت خود را کاهش دهد، گفت: میزان تولید نفت از 8/3 عبور کرد و نزدیک به 9/3 میلیون بشکه در روز رسیده است.
 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیش‌بینی ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده خبر داد.
 رضی میری، عضو هیات مدیره صادرکنندگان فرش دستباف با اشاره به اینکه آمریکا واردات و صادرات فرش دستباف در این کشور را ممنوع کرده، گفت: حجم قابل توجهی از فرش دستباف تجار ایرانی در آمریکا باقیمانده است.
 


Page Generated in 0/0050 sec