printlogo


کد خبر: 171026تاریخ: 1395/11/7 00:00
اخبار

انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از انتخاب اعضای هیات نظارت بر این انتخابات در ۱۶۰ شهرستان کشور خبر داد. عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین اقدامات این هیات برای برگزاری انتخابات 96 گفت: در آخرین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری 96، از مجموع 431 شهرستان، اعضای هیات نظارت بر انتخابات 160 شهرستان مشخص شدند. پیش‌تر آیت‌الله احمد جنتی با رأی اکثریت اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، به عنوان رئیس این هیات انتخاب شده بود.

ولایتی جایگزین هاشمی رفسنجانی در هیأت امنای دانشگاه آزاد شد
اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اکبر ولایتی را به اتفاق آرا به عنوان عضو هیات امنای این دانشگاه و جایگزین آیت‌الله هاشمی انتخاب کردند. در پی صدور حکم مقام معظم رهبری مبنی بر انتصاب علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه هیات موسس این دانشگاه روز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه با حضور اعضا و به ریاست ولایتی تشکیل شد. در ابتدای این جلسه اعضای جلسه نسبت به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس فقید هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادای احترام کرده و سپس به اتفاق آرا دکتر ولایتی را به عنوان عضو هیات امنا و جایگزین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی انتخاب کردند. در ادامه این  جلسه درباره موضوعات مرتبط با دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


دوران تصمیم‌گیری از بالا به پایین تمام شده است
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دورانی که از بالا به پایین تصمیم‌گیری شود، تمام‌شده و همه باید در تصمیم‌گیری سهیم باشند. حمیدرضا حاجی‌بابایی در نخستین مجمع فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد الرحمن با بیان اینکه امروز انحرافات زیادی به وجود آمده و اگر نیروهای انقلابی استقامت نکنند، این معضل بزرگ اساس انقلاب را تهدید می‌کند و باید طرح جدیدی به‌وجود آوریم، به فلسفه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تحریم‌های خارجی بویژه وضعیت کنونی غرب تهدیدهایی هستند که اگر برای آنها فکری نکنیم ضربات مهلک گذشته را شدیدتر می‌کند. عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر وضع موجود جامعه افزود: در جامعه امروز به جای اشتغالزایی هر روز شاهد تعدیل نیروهای جوان هستیم، همچنین روی زمین ماندن فرمایشات و مطالبات رهبری از دیگر فلسفه‌های تشکیل جبهه مردمی است. وی کارآمدی را از شاخصه‌های انقلاب دانست و یادآور شد: یکی از فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات است، فرهنگیان در این جبهه کلیدی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

کشتی تدبیر آمریکایی‌ها در منطقه به گل نشسته است
نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: وضع دشمن در منطقه بد است و کشتی تدبیر آمریکایی‌ها به گل نشسته و حاصل پیشروی جبهه مقاومت جمهوری اسلامی تا حلب و سوریه این شد که دشمنان سنگرهای اشغال کرده را پس می‌دهند. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در همایش اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به نقش فرامنطقه‌ای و نقش جهانی دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران از حیاط خلوت آمریکا و رژیم صهیونیستی بیرون آمده و به قدرتی در سطح جهان تبدیل شده است. وی با اشاره به اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ نیابتی در سوریه شکست خورده است، بیان کرد: وضعیت جغرافیایی و سیاسی منطقه دستخوش  تحولات بسیاری شده و آل‌سعود ملعون نیز به نیابت از آمریکا در منطقه فعالیت می‌کند و قصد داشت با حمله به یمن یک ماهه آن را تصرف کند اما خط مقاومت در همه عرصه‌ها موفق عمل کرده است. حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: وضعیت آمریکا در سطح جهانی نیز آشفته است و ترامپ مظهر دموکراسی آمریکا شده و فروپاشی امپریالیسم و دشمن
را مشاهده می‌کنید.
 


Page Generated in 0/0112 sec