printlogo


کد خبر: 171030تاریخ: 1395/11/7 00:00
اخبار

تمجید فرانس۲۴ از عملکرد بانوان ورزشکار ایران
سایت فرانس۲۴ در مطلبی از پیشرفت ورزش بانوان در ایران خبر داد و اعلام کرد بانوان ورزشکار ایرانی مرزهای ورزش در این کشور را گسترش داده‌اند. به‌ گزارش ‌ایسنا، سایت خبری فرانس۲۴ در مطلبی درباره بانوان ورزشکار ایرانی نوشت: بانوان ورزشکار ایرانی چه در ورزش شطرنج در سطح بین‌المللی و چه در ورزش‌هایی همچون هاکی نقش اساسی ایفا می‌کنند. بسیاری از زنان ورزشکار ایرانی با شجاعت و دلاوری که از خود نشان دادند خود را به سطح بین‌المللی رساندند و توانستند در مسابقات خارجی شرکت کنند و با محیط ورزش بین‌المللی آشنایی پیدا کنند. بسیاری از زنان ورزشکار ایرانی پرچم ورزش بانوان کشور ایران را بالا نگه داشتند.

سلطانی‌فر: به وضعیت مالی و بدهی پرسپولیس و استقلال رسیدگی می‌شود
وزیر ورزش با اشاره به مالیات‌های سنگین 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: بزودی برای حل و فصل بدهی‌های مالیاتی این دو باشگاه جلسه‌ای با سازمان مالیاتی کشور خواهیم داشت. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درباره بدهی مالیاتی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: متاسفانه این بدهی‌ها از سال‌های گذشته جمع شده که در آن سال‌ها، گزارش‌های مالی تهیه نمی‌شده و حسابنامه‌های مالی 2 باشگاه به مراجع ذی‌ربط فرستاده نشده است. وی ادامه داد: در این مدت عملکرد مالیاتی این دو باشگاه علی‌الراس تشخیص داده شده و مالیات‌های سنگینی به آن تعلق گرفته است. وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در این زمینه با رئیس سازمان مالیاتی کشور صحبت‌هایی داشتم که قرار شد بزودی به همراه مدیران عامل 2 باشگاه جلسه‌ای مشترک داشته باشیم تا سر و سامانی به وضعیت مالی این دو باشگاه بدهیم و مساله مالیاتی آنها را حل و فصل کنیم.

بازتاب محرومیت باشگاه استقلال
از سوی فیفا در رسانه عربی
محرومیت باشگاه استقلال در یکی از رسانه‌های منطقه بازتاب داشت. سایت «ارم‌نیوز» ابوظبی با اشاره به محرومیت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی نوشت: «فیفا روز سه‌شنبه باشگاه استقلال تهران یکی از باشگاه‌های ایرانی را به خاطر پرداخت نکردن مطالبات مالی بعضی بازیکنان خارجی از نقل و انتقالات منع کرد». در ادامه به نقل از محسن بزرگی یکی از مسؤولان باشگاه استقلال آمده است: «فیفا حکم خود را مبنی بر ممنوعیت از جذب بازیکنان خارجی ابلاغ کرده است. بر این اساس باشگاه استقلال که با سرور جباروف کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان به توافق رسیده بود، حالا با مشکل مواجه شده است».

ابراهیم‌زاده 2 کارت زرد گرفته بود
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از محرومیت یک بازیکن گسترش فولاد تبریز در دیدار بعدی تیمش خبر داد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر  رئیس دپارتمان داوری  گفت: با توجه به بررسی‌های نهایی دپارتمان داوری و گزارش مجدد داور دیدار تیم‌های پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز از سری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر، بازیکن شماره 61 تیم گسترش فولاد تبریز در دقایق 35 و 81 اخطار گرفته و بازیکن شماره 5 این تیم هیچ اخطاری دریافت نکرده است. بر این اساس بازیکن شماره 61 از بازی بعد محروم است. به گزارش تسنیم، با این شرایط مسعود ابراهیم‌زاده در بازی با پرسپولیس 2 کارت زرد گرفته و محروم است و باتیستا کارت زردی نگرفته و احمد صالحی، داور مسابقه در این مورد اشتباه کرده است.

اماراتی‌ها برای فوتبالیست اسرائیلی ویزا صادر نکردند
کشور امارات ورود مهاجم اسرائیلی تیم سالزبورگ اتریش به این کشور را ممنوع اعلام کرد. در حالی که تیم فوتبال سالزبورگ اتریش روز یکشنبه وارد امارات شد تا ضمن برپایی اردوی تمرینی در این کشور، چند بازی دوستانه نیز با تیم‌های اماراتی و تیم‌هایی از کشورهای دیگر برگزار کند، یکی از بازیکنان این تیم اتریشی از ورود به امارات منع شد. براساس گزارش‌ها، اماراتی‌ها درخواست صدور ویزا برای مؤنس دبور، مهاجم اسرائیلی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش را رد و برای وی ویزا صادر نکردند. امارات یکی از کشورهایی است که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسد و ورود اسرائیلی‌ها به این کشور ممنوع است. مؤنس دبور فوتبالیستی 24 ساله با اصالتی عرب- اسرائیلی است که عضو تیم‌ملی فوتبال رژیم صهیونیستی نیز است.
 


Page Generated in 0/0118 sec