printlogo


کد خبر: 171031تاریخ: 1395/11/7 00:00
پایان عصر سیمئونه در اتلتیکو؟

گیوم بلگه: در رقابت‌های این هفته لالیگا هر سه تیم بالای جدول رده‌بندی برنده شدند. رئال با 2 گل راموس 2 بر یک مالاگا را شکست داد، بارسلونا با 4 گل ایبار را برد و سویا 4 بر 3 مقابل اوساسونا به برتری رسید اما اتلتیکومادرید با تساوی 2-2 مقابل بیلبائو یک قدم دیگر از قهرمانی دور شد.
پایان دوران اتلتیکو؟
واقعا ناامیدکننده است که اتلتیکو بعد از اینکه یک بر صفر پیش می‌افتد عقب می‌نشیند و منتظر ضدحملات است، چون آنها توانایی و کیفیت کافی برای حمله کردن را دارند. این کار را نکردند و بیلبائو بازگشت. در پایان هم برای یک امتیاز نیاز به آن گل فوق‌العاده گریزمن داشتند. البته به نظر من تساوی کافی نبود. آنها تیمی بهتر از بیلبائو هستند اما این را نشان ندادند و این اتفاق چندین‌بار در این فصل افتاده است. بازیکنان اتلتیکو معمولا تمرکزشان را از دست می‌دهند. روز به روز هم این مشکل‌شان جدی‌تر می‌شود. به نظر به پایان عصر سیمئونه در اتلتیکو نزدیک می‌شویم، البته من معتقدم هنوز یک سال و نیم از آن مانده است. نداشتن تمرکز کافی در بازی‌های بزرگ، عدم توجه به جزئیات و... نشان می‌دهد  پیامی که مربی از سال‌ها قبل داشته شاید به وضوح به بازیکنان نرسیده است. شاید به همین دلیل است که در تابستان سیمئونه به رفتن هم فکر می‌کرد، چون ترجیح می‌دهد در اوج برود اما تاکید می‌کنم، برنامه‌اش این است که حداقل یک سال دیگر در باشگاه بماند.
مسی جادویی
مسی در بازی با ایبار فراتر از فوق‌العاده بود. درباره کاری که در میانه زمین کرد، وقتی سرخیو بوسکتس مصدوم شد تمام بار بازیسازی روی شانه‌های او بود و گل بی‌نظیری هم زد. او حرکتی را آغاز کرد، دوید، 4 نفر در اطرافش بودند اما بخوبی از پس همه بر آمد و دروازه‌بان را مغلوب کرد. امیدوارم حواس‌مان باشد، چیزهایی می‌بینیم که قبلا ندیده‌ایم. او توانایی فوق‌العاده‌ای در پیدا کردن هم‌تیمی‌هایش دارد و بخوبی تیمش را می‌شناسد. در 15دقیقه آخر بازی مقابل ایبار او قدم می‌زد، بازی تقریبا تمام شده بود، به همین دلیل در عین فعالیت استراحت هم می‌کرد. همچنین بعد از 113 روز نیمار گل زد اما پیش از این هم او خوب بازی می‌کرد. حالا او بیشتر از همیشه بازیکن بارسلوناست. دوندگی زیادی دارد و سرعتش عالی است. همیشه شجاع است و در فضاهای خالی بخوبی می‌دود، فقط کافی است نزدیک خط دفاعی حریف شود تا مسی او را پیدا کند. خبر خوب بعدی برای بارسا گل زدن دنیس سوآرس بود. این پنجمین گل بارسلونا از بیرون از محوطه جریمه بود، همچنین دومین گلی بود که یک بازیکن تعویضی می‌زد، یعنی در این زمینه‌ها آنها باید پیشرفت کنند. اما دوباره آن تئوری مشهور؛ وقتی بارسا خوب کار می‌کند رئال خوب کار نمی‌کند.
رئال و رونالدو سردرگم هستند
رئال‌مادرید اخیرا سردرگم است. این طبیعی است که مصدومیت‌ها به این تیم ضربه زده است. بازی‌های زیادی هم انجام داده‌اند و بعد از مدت زیادی نباختن آنها 2 بازی پشت‌سر هم باختند؛ یکی در لیگ و دیگری در جام حذفی. بعد از آن آنها یک بازی خیلی سخت مقابل مالاگا داشتند که خوب هم کار نکردند اما اتفاقاتی که اخیرا برای رئال افتاده برای هر تیمی می‌افتد. 4 گل از 6 گل اخیر آنها توسط مدافعان زده شده و سرخیو راموس بهترین گلزن تیم‌شان است. به دلایل مختلف کریم بنزما و آلوارو موراتا اصلا در اوج نیستند و کریس رونالدو هم به روند ناامیدکننده‌ای که از ابتدای فصل داشته ادامه می‌دهد. فقط او آمار ضعیفش را پشت گل‌هایی که می‌زند پنهان کرده اما فعلا در 2 بازی اخیر گل نزده و نسبت به همین دوران در فصل گذشته 9 گل کمتر زده است. جالب  اینجاست که فصل گذشته پستی متفاوت و مناسب‌تر برای گل زدن هم داشت. او نمی‌تواند مدافعان را کنار بزند و به همین دلیل در بازی‌ها از بنزما هم استفاده می‌شود اما او هم در اوج نیست.
سویا راه بردن را پیدا کرده
سویا خوب بازی نکرد. عملکردشان عملکرد یک تیم ترسو بود و بارها در مقاطعی اوساسونا تیم برتر میدان بود اما سویا این روزها بازیکنان زیادی دارد که روی‌شان حساب کند و حتی در زمان‌هایی که خوب بازی نمی‌کنند هم می‌برند، چون تیم آنها روحیه رقابتی خوبی دارد. دیدید که ایبورا 2 گل زد و پابلو سارابیا هم  وقتی به بازی آمد شدیدا تاثیرگذار بود. در صحنه گل سومی که توسط فرانکو واسکز زده شد خطایی وجود داشت و داور آن را ندید که باعث عصبانیت بازیکنان اوساسونا شد اما سویا دیگر از تساوی در بازی‌ها شاد نمی‌شود. به یاد بیاورید آنها فصل گذشته 12 ماه در بازی‌های بیرون از خانه برنده نبودند اما حالا رکورد بیرون از خانه بی‌نظیری دارند، 5 بازی پشت‌سر هم را برده‌اند و بهترین نیمه اول فصل‌شان را تجربه کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0196 sec