printlogo


کد خبر: 171119تاریخ: 1395/11/9 00:00
سرخط خبر

 محمدرضا شریفی، عضو هیأت مدیره انجمن کود و سم کشور گفت: در حالی که مواد اولیه دیگر صنایع با ارز مبادله‌ای وارد می‌شود اما به واردات نهاده‌های کشاورزی به‌عنوان مواد اولیه تولید مانند کالاهای لوکس ارز آزاد اختصاص داده می‌شود.
 محمد اسلامی، دبیر ستاد توسعه مکران با اعلام اینکه با ۳۵ هلدینگ بزرگ داخلی و شرکت‌هایی از ۲۰ کشور جهان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای مکران مذاکره شده است، گفت: ۶۰۰ هزار شغل در بخش شیلات و آبزی‌پروری در سواحل مکران ایجاد خواهد شد.
 مدیرعامل بیمه ایران گفت: واحدهای صنفی، بیمه‌نامه جامع اصناف را به صورت قسطی می‌توانند بخرند و برای هر ۵۰۰ میلیون تومان بین یک تا 5/1میلیون تومان بپردازند.
 ناهید حیدری، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران از مراجعه1010 کارگر پلاسکو برای دریافت بیمه بیکاری در چند روز گذشته خبر داد.
 وزارت خارجه ترکمنستان پس از 26 روز قطعی اعلام کرد، این کشور آماده ادامه مذاکرات با ایران پس از قطع عرضه گاز به این کشور در ماه فوریه است.
 تورم تولیدکننده در ایران در ۱۲ماه منتهی به دی‌ نسبت به مدت مشابه پارسال به‌میزان ۴ درصد افزایش یافته است. این شاخص در دی‌ماه به 5/8 درصد رسید.
 حامد سلطانی‌‌نژاد، مدیرعامل شرکت بورس کالا گفت: اینکه برای تنظیم بازار، کالا ذخیره کنیم و هنگام نیاز بازار با هزینه بالا توزیع کنیم در دنیا منسوخ شده است.
 فروش رنو فرانسه به ایران در سال 2016 میلادی بیش از ۲ برابر شد و ایران به عنوان دهمین مرکز مونتاژ محصولات این شرکت فرانسوی در جهان شناخته شد.
 ‌شهرام آدم‌نژاد، سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش تردد ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: شناسایی ناوگان باری دیزلی درون‌شهری برای اختصاص سوخت براساس پیمایش از ۶ بهمن در پایگاه اینترنتی WWW.UTCMS.IR آغاز شده و ثبت‌نام تا ۱۰ اسفند ۹۵ ادامه دارد.
 


Page Generated in 0/0060 sec