printlogo


کد خبر: 171142تاریخ: 1395/11/9 00:00
اخبار

سردار آزمون به بارسلونا می‌پیوندد؟
یک سایت روسی از ابراز علاقه بارسلونا برای جذب سردار آزمون خبر داده است. به نقل از اسپورت روسیه، سردار آزمون فصل قبل یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال ایران بود که عملکرد خیلی خوبی در روستوف داشت و در لیگ قهرمانان گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر رساند، جایی که باعث شد از این بازیکن به عنوان پدیده روستوف نام برده شود و این تیم روسیه‌ای نیز به لیگ اروپا برسد. در حالی که به نظر می‌رسد سردار آزمون در تابستان روستوف را ترک کند، زمزمه‌هایی مبنی بر ابراز علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن شنیده می‌شود که در چند روزنامه روسی تایید شده است. هنوز هیچ مسؤولی در این باشگاه، پیشنهاد بارسلونا را تایید نکرده ولی مربی دروازه‌بان‌های روستوف درباره این احتمال صحبت کرده است. ویتالی کوفونوف، مربی دروازه‌بان‌های روستوف درباره پیشنهاد بارسلونا به سردار آزمون گفت: من اول از همه دوست دارم سردار با ما بماند چون بازیکن بزرگ و خوبی است ولی اصلا تعجب نمی‌کنم اگر سردار آزمون به بارسلونا بپیوندد. دوست دارم او در روستوف فعلا بماند و گلزنی کند و مغرور نشود و به پیشرفت خود ادامه دهد. او بازیکن خوبی است و می‌تواند در بهترین تیم‌ها و لیگ‌ها بازی کند و از تجربه خود استفاده کند. او در پایان درباره این بازیکن ایرانی گفت: سردار خیلی خوب می‌تواند روسی متوجه شود ولی هرچقدر هم مشکل داشته باشد می‌تواند با زبان ترکمن با مربیان تیم صحبت کند.

خط و نشان منصوریان برای فتح‌الله‌زاده
سرمربی استقلال مدیرعامل پیشین این باشگاه را تهدید به انجام یک مصاحبه تند کرد. این در حالی است که تیم منصوریان بیشتر از همه چیز به آرامش نیاز دارد. در حالی که استقلال باید روز نوزدهم بهمن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم خوب و قدرتمند السد قطر برود و تمرکز همه مسؤولان و کادر فنی و بازیکنان باید روی این بازی باشد، علیرضا منصوریان در تازه‌ترین اظهار نظرش علی فتح‌الله‌زاده را تهدید به انجام مصاحبه کرده است. منصوریان در این باره به سایت باشگاه گفته است: با مدیران پیشینم آقایان اولیایی، قریب و واعظی‌آشتیانی تماس گرفتم تا بابت مصاحبه‌ای که قرار است روز شنبه(امروز) انجام بدهم، از آنها عذرخواهی کنم و به آنها بگویم منظورم از مصاحبه‌ای که قرار است داشته باشم، به هیچ وجه در مورد آنها نیست و منظورم فقط علی فتح‌الله‌زاده است. سرمربی استقلال افزود: قصد داشتم با آقای افشارزاده هم تماس بگیرم که موبایل ایشان خاموش بود. بنده هرگز قصد بی‌احترامی به آقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می‌دانم. آقای افشارزاده در آمدن من به استقلال نقش مهمی داشت و از این بابت از ایشان تا همیشه سپاسگزارم. علیرضا منصوریان در پایان گفته است: متاسفانه برای نخستین بار ناچارم پاسخ یکی از مدیرانم را بدهم و به همین دلیل از آقایان اولیایی، قریب، افشارزاده و واعظی‌آشتیانی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مصاحبه روز شنبه من را ببخشند و آن را به حساب دفاع از حق خودم بگذارند نه صحبت درباره این ٤ عزیز.

حسنی‌نیا: وظیفه‌ام بود مقابل ورزشکار رژیم اشغالگر قدس قرار نگیرم
کاراته‌کای کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات کاراته وان پاریس خیلی تمرین کردم اما وقتی در قرعه‌کشی به اسرائیل خوردم وظیفه خود دانستم به میدان نروم. مجید حسنی‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضورش در رقابت‌های  کاراته وان پاریس عنوان کرد: برای حضور در این مسابقات خیلی تلاش کردم و با وجود تمام سختی‌ها خودم را به فرانسه رساندم اما وقتی در قرعه و در دور اول به اسرائیل خوردم وظیفه خود دانستم به میدان نروم. این اعتقاد ما است و پای آن می‌ایستیم. وی ادامه داد: تمام هزینه‌های سفر را از صفر تا صد خودم دادم. من در شرکتی کار می‌کنم و مجبور بودم صبح تا عصر در محل کار خودم حاضر باشم و بعد از کار تمرین کنم. با این وضعیت برای مسابقات آماده شدم. حسنی‌نیا اظهار داشت: از آوینی مدیر عامل شرکت و چیگنی معاون مالی و منوچهریان و رخشانفر و اخوی‌زادگان که واقعا در این مدت از من حمایت کردند، ممنونم.


Page Generated in 0/0050 sec