printlogo


کد خبر: 171167تاریخ: 1395/11/10 00:00
سرخط

 رئیس خانه معدن ایران گفت: ماده ۵۴ برنامه ششم توسعه تیر خلاص را به بخش معدن زده و الان معدن‌داران در شوک به‌سر می‌برند. می‌خواهند یک درصد پول فروش معادن کشور را از معدن‌داران بگیرند.
 مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه 3 قرارداد بنز و ایران‌خودرو امضا شد، گفت: نخستین سری ۲۰۰۸ اسفندماه سال جاری وارد بازار خواهد شد.

 حجت‌الله ابراهیمی، یک مخترع کشاورزی به کمک بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اقدام به ساخت دستگاه پیشگیری از سرمازدگی کرده است که مهم‌ترین دستاورد این ایده کنترل پدیده سرمازدگی و جلوگیری از ضرر و زیان به کشاورزان است.

 براساس استعلام انجام‌شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، امکان استفاده از مرخصی بدون حقوق برای کارکنان انجام کار مشخص، وجود ندارد.

 براساس بخشنامه گمرک، از ۱۵ بهمن‌ماه دوراظهاری صادرات تنها از طریق فاکتور الکترونیک انجام خواهد شد.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر برای هر واحد رشد با قیمت تمام‌شده امروز 100هزار میلیارد تومان نیاز داریم؛ همچنین برای ایجاد یک شغل در صنعت نفت 12میلیارد تومان نیاز است، در حالی که جذب این میزان منابع در بازارهای سرمایه، نظام بانکی و سایر منابع، وجود ندارد.

 بخشنامه تعرفه واردات موز اصلاح شد و در جدیدترین بخشنامه هیأت دولت حقوق ورودی موز 15 درصد تعیین شده و به این ترتیب حقوق ورودی موز 11 درصد کاهش یافته است.

 محمد ابراهیم‌مقدم از ثبت شکایت بانک تجارت در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه خسارت وارده در زمان تحریم‌ها با هدف صیانت از منافع سهامداران و مشتریان بانکی خبر داد و گفت: با اتمام این فرآیند و گردآوری مدارک و اسناد لازم، موفق شدیم شکایت مربوط به مطالبه خسارات وارده به بانک تجارت در پی تحریم‌های اتحادیه اروپا را روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه در مراجع قضایی این اتحادیه به ثبت برسانیم.

 خسرو ابراهیمی‌نیا، عضو هیأت‌رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: ستاد بررسی راهکارهای ایمن‌سازی و آموزش‌های لازم برای واحدهای تجاری و واحدهای صنفی توسط اتاق اصناف تهران تشکیل شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec