printlogo


کد خبر: 171174تاریخ: 1395/11/10 00:00
اخبار

حمایت «جبهه ایستادگی» از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

دبیرکل جبهه ایستادگی از تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» حمایت کرد. حجت‌الاسلام یدالله حبیبی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر شورایعالی جبهه ایستادگی اظهار داشت: در جلسه اخیر شورایعالی جبهه و بنا به تصمیم اعضا مقرر شد جبهه ایستادگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کند. وی ادامه داد: این تصمیم بعد از چند نشست شورایعالی و بررسی ابعاد موضوع و در نظر گرفتن شرایط سیاسی و اجتماعی  کشور اتخاذ شده است. دبیرکل جبهه ایستادگی، وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مؤلفه‌های پایدار و پیش‌برنده نظام دانست و گفت: با به کار بردن راهبرد وحدت و هم‌افزایی، امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب و استفاده از تمام ظرفیت‌ها ممکن خواهد بود. حجت‌الاسلام حبیبی معتقد است تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم‌سازی و اجرای برنامه‌ها اجتناب‌ناپذیر است. دبیرکل جبهه ایستادگی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم‌افزایی سلیقه‌های گوناگون بر وحدت حداکثری و تاکید بر مشترکات است و همه احزاب و گروه‌ها ظرفیت‌های خود را همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسؤولیت تاریخی به کار خواهند بست.

انتخاب هیأت‌رئیسه هیأت نظارت
 بر انتخابات شوراها در استان‌ها
نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از انتخاب رؤسای هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان‌ها خبر داد. محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با تسنیم، از انتخاب رؤسای هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: احکام رؤسای هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان‌ها صادر و از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به آنها ابلاغ شده است. وی افزود: اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در هر استان 3 نفر هستند که چندی پیش از میان نمایندگان مجلس انتخاب شدند. نایب‌رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد: اعضای هیات‌رئیسه هیات‌‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بتازگی انتخاب شده‌اند.

برای هواپیمای اجاره به شرط تملیک جشن گرفتند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می‌گوید جریان داخلی نظام سلطه به دنبال تحقیر ملت ایران است. او عکس یادگاری با یک هواپیمای اجاره به شرط تملیک را تحقیر ملت خواند. حجت‌الاسلام محمد محمدیان در مراسم افتتاحیه پانزدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد مقدس یکی از ویژگی‌های جریان داخلی نظام سلطه را بی‌اعتقادی به محرومان خواند و گفت: کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند می‌توانند بفهمند یارانه یعنی چه؟ با پولی که برای خرید هواپیما گذاشتند، می‌توانستیم اشکالات تمام مناطق حادثه‌‌خیز را که 90 درصد مردم در آنها تردد می‌کنند برطرف کنیم. وی افزود: برای برخی مسؤولان این مهم است که ایرباس وارد کنند و با آن عکس بگیرند و بگویند بوی نو می‌دهد! در دولت گذشته 120 هواپیما وارد این کشور شد نه جشنی گرفتیم نه در رسانه‌ها اتفاقی افتاد. حالا به خاطر یک هواپیمای اجاره به شرط تملیک جشن گرفتند و ملت را تحقیر کردند.

امروز؛ دیدار اعضای هیأت‌رئیسه مجلس با آیت‌الله ‌لاریجانی
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از دیدار روز یکشنبه اعضای این هیأت با آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه خبر داد. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با فارس، اعلام کرد اعضای هیأت‌رئیسه مجلس روز یکشنبه(امروز) پس از پایان نشست علنی پارلمان با آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه دیدار می‌کنند. وی افزود: این دیدار در راستای نشست‌های هیأت‌رئیسه پارلمان با برخی مسؤولان کشور است که پیش از این نیز با دبیر و سایر اعضای شورای نگهبان داشته‌ایم. در این دیدار مسائل و مشکلات مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.


Page Generated in 0/0056 sec