printlogo


کد خبر: 171205تاریخ: 1395/11/10 00:00
برد ارزشمند شاگردان برانکو مقابل صبا
سبقت در قم

پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر صبای قم به برتری رسید تا فاصله امتیازاتش با تراکتورسازی در بالای جدول را به 6 امتیاز برسد. در آخرین دیدار از هفته نوزدهم، پرسپولیس و صبا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. حنیف عمران‌زاده (۷۳ - گل به خودی) و رامین رضاییان (۸۳ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند. حضور مدافع اوکراینی به جای سیدجلال حسینی محروم، نکته ترکیب بازی بود. مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده دیگر غایبان پرسپولیس در این مسابقه بودند. هر دو تیم در نیمه اول چهره هجومی از خود به نمایش گذاشتند؛ بویژه صبا که با استفاده از امتیاز میزبانی 2 بار دروازه پرسپولیس را تا آستانه فروریختن پیش برد ولی عملکرد علیرضا بیرانوند در یک صحنه مانع گلزنی صبا شد. همچنین یکی از توپ‌های خطرناک صبای قم توسط رامین رضاییان از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. قطع مدام و پی‌درپی تصاویر تلویزیونی در نیمه اول، کیفیت و عملکرد بازیکنان دو تیم را برای بینندگان تحت تاثیر قرار داده بود؛ هرچند این مشکل بعد از ۲۰ دقیقه برطرف شد و تلاش بازیکنان 2 تیم در ادامه نیمه اول ثمری نداشت تا کار با همان نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد. در نیمه دوم این پرسپولیس بود که تهاجمی‌تر کار را شروع کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با محوریت سروش رفیعی حملاتی را روی دروازه صبا شکل دادند ولی این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد. بازیکنان صبا در معدود فرصت‌هایشان در این نیمه، در دقیقه ۶۵ شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کردند که با فاصله کم از زمین بیرون رفت.در نهایت این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه ۷۳ روی یک ضربه کرنر موفق شد به گل برسد. ضربه ارسالی بعد از برخورد با سر وحید امیری، به حنیف عمران‌زاده مدافع صبا خورد و وارد دروازه این تیم شد. در دقیقه ۸۱ بود که داور، برخورد مدافع صبای قم با رامین رضاییان در محوطه جریمه صبا را پنالتی تشخیص داد. رضاییان در دقیقه ۸۳ خودش این پنالتی را با یک ضربه «چیپ» به گل تبدیل کرد تا سرخپوشان به گل دوم خود برسند. در ادامه تلاش بازیکنان 2 تیم ثمری نداشت و بازی با همان 2 گل خاتمه یافت. پرسپولیس با این نتیجه ۴۴ امتیازی شد و فاصله امتیازاتش با تراکتورسازی که در رده دوم قرار دارد، به ۶ امتیاز رسید. صبا هم با این باخت ۱۳ امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.
سپاهان مقابل صنعت نفت متوقف شد
 سپاهان برابر تیم صنعت نفت‌آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد.در یکی از مسابقات هفته نوزدهم، سپاهان و صنعت نفت در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. سپاهان با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. صنعت نفت هم با ۲۱ امتیاز از رده یازدهم تکان نخورد.
نفت در دقیقه ۹۰ پیروزی را از دست داد
شاگردان علی دایی در آخرین دقیقه بازی برابر استقلال‌خوزستان پیروزی را با یک تساوی عوض کردند. نفت تهران و استقلال‌خوزستان در ورزشگاه تختی تهران رو در رو شدند که این دیدار در پایان با تساوی یک- یک به پایان رسید. شاگردان علی دایی در دقیقه ۱۵ توسط محمد قاضی به گل برتری رسیدند و توانستند از این گل تا دقیقه پایانی مراقبت کنند اما در دقیقه ۹۰ استقلال‌خوزستان با ضربه سر پیمان شیرزادی گل تساوی را به ثمر رساند. در دیدار دیگر این روز تیم فوتبال فولاد که در اهواز میزبان سیاه‌جامگان بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.
پیروزی سایپا با یک پنالتی
 سایپا موفق شد برابر پدیده مشهد به برتری برسد. ذوب‌آهن هم در تبریز مقابل گسترش فولاد به نتیجه تساوی رضایت داد.در یکی از این مسابقات، پدیده در مشهد به مصاف سایپا رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به اتمام رسید. حامد شیری در دقیقه ۸۵ و از روی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کرد. این دومین برد پیاپی سایپا است تا شاگردان حسین فرکی ۲۰ امتیازی شوند و به رده یازدهم جدول صعود کنند. تیم ذوب‌آهن هم در تبریز میهمان گسترش فولاد تبریز بود که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. ذوب‌آهن با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. گسترش‌فولاد هم ۲۵ امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند.
 


Page Generated in 0/0049 sec