printlogo


کد خبر: 171206تاریخ: 1395/11/10 00:00
نصرالله سجادی از وزارت ورزش رفت
رئیس فدراسیون والیبال معاون شد!

رئیس فدراسیون والیبال با حکم وزیر ورزش جایگزین نصرالله سجادی در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شد. این درحالی است که داورزنی قبلا این جابه‌جایی را رد کرده بود. از زمان مدیریت محمود گودرزی در وزارت ورزش، نصرالله سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه را در اختیار داشت اما مسعود سلطانی‌فر که یک ماه پس از اخذ رای اعتماد مجلس، تغییرات در وزارت ورزش را آغاز کرد طی حکمی محمدرضا داورزنی را به عنوان جایگزین وی معرفی کرد. داورزنی در حالی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش معرفی شده که از سال ۱۳۸۵ ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده دارد. این دومین تغییری است که با حکم سلطانی‌فر و  در بخش معاونت‌های وزارت ورزش ایجاد می‌شود. پیش از این فریبا محمدیان جانشین رباب شهریان در معاونت ورزش بانوان این وزارتخانه شد. معرفی ماندانا رسولی به عنوان مدیرکل دفتر بین‌الملل و انتخاب نیک‌بین به عنوان جایگزین گرشاسبی در حوزه وزارتی نیز دیگر تغییراتی بود که در وزارت ورزش و در زمان سلطانی‌فر ایجاد شده است.
آقای رئیس از والیبال جدا نمی‌شود
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: در شرایط کنونی در هر دو سنگر خدمت می‌کنم. در ادامه تغییر و تحولات در وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی از این وزارتخانه رفت و محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش انتخاب شد. بعد از اعطای حکم داورزنی توسط وزیر ورزش و جوانان، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه محمود افشاردوست دبیر فدراسیون یا ضیایی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شوند و این فدراسیون توسط یک سرپرست اداره شود اما محمدرضا داورزنی در گفت‌وگویی کوتاه در این باره اظهار داشت: فعلاً در هر دو سنگر خدمت می‌کنم. داورزنی در پاسخ به این سوال که برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و فدراسیون والیبال چه برنامه‌ای دارد، گفت: ترجیح می‌دهم در این باره بعدا صحبت کنم.
افشاردوست: راضی نبودم داورزنی از فدراسیون والیبال برود
دبیر فدراسیون والیبال ایران می‌گوید: به شخصه به عنوان یک والیبالیست اصلا راضی نبودم آقای داورزنی از فدراسیون برود و امید داشتم تا المپیک بعدی در فدراسیون والیبال حضور داشته باشد. وزیر ورزش و جوانان، عصر دیروز، محمدرضا داورزنی را به‌عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب کرد. محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در واکنش به معرفی داورزنی به عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اظهار داشت: به شخصه به عنوان یک والیبالیست اصلا راضی نبودم آقای داورزنی از فدراسیون برود و امید داشتم تا المپیک بعدی در فدراسیون والیبال حضور داشته باشد، چرا که تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای المپیک 2020 است و بهتر بود خودشان بالای سر کار بودند.
وی در ادامه افزود: حتما بالادستی‌ها خیر ورزش را می‌خواهند. ایشان جزو مدیران باکفایت و ارشد ورزش هستند و بالایی‌ها به این نتیجه رسیدند که وی می‌تواند در وزارت ورزش مثمرثمر باشد. دبیر فدراسیون والیبال در واکنش به این سوال که تکلیف انتخاب سرمربی تیم‌ملی چه می‌شود، تصریح کرد: کار انتخاب سرمربی تیم‌ملی طبق روال انجام می‌شود و مشکلی بابت عدم حضور داورزنی در فدراسیون والیبال وجود ندارد. افشاردوست در پاسخ به این سوال که با شما برای سرپرستی فدراسیون صحبتی شده است، اعلام کرد: نه هیچ صحبتی نشده و با آقای داورزنی صحبتی نکرده‌ام و نمی‌دانم ایشان قرار است همزمان در 2 پست حضور داشته باشند یا فقط در وزارت ورزش باشند. احتمال می‌دهم آقای داورزنی به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال حضور داشته باشند.


Page Generated in 0/0061 sec