printlogo


کد خبر: 171209تاریخ: 1395/11/10 00:00
اخبار

آفریقایی‌ها برای کی‌روش دستیار انتخاب کردند!
در صورتی که کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم‌ملی آفریقای جنوبی اقدام کند، دستیارش از تیم ماریتز‌بورگ یونایتد برگزیده می‌شود. بحث و سخن درباره حضور احتمالی کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم‌ملی آفریقای‌جنوبی همچنان مطرح است. بعد از آنکه در طول هفته قبل چند رسانه این کشور آفریقایی از حضور سرمربی 6 سال اخیر تیم‌ملی ایران به عنوان مسؤول فنی آینده تیم آفریقای‌جنوبی نام بردند، اکنون خبر می‌رسد حتی موضوع کمک مربی او نیز در میان است. براساس گزارشی که سایت فوتبال این کشور منتشر کرده، «دوسا» سرمربی تیم ماریتز‌بورگ گزینه دستیاری است. این رسانه نوشت: دوسا می‌تواند در صورتی که کارلوس کی‌روش سکان هدایت بافانا بافانا (تیم‌ملی آفریقای‌جنوبی) را برعهده گیرد، دستیارش شود. این سایت نوشت در هفته‌های اخیر در کنار برده شدن نام کی‌روش، همچنین گزینه‌های دیگری مثل پیتسو موسیمان، گاوین هانت، اورو رونار، محسین ارتوگال، میلوتین سرددویچ و رود کرول به عنوان گزینه‌های هدایت تیم‌ملی آفریقای جنوبی مطرح شده اند.

تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران قهرمان آسیا شد
تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران با غلبه بر ژاپن در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به عنوان قهرمانی دست یافت. دیدار تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایران و ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی جهان دیروز در محل برگزاری این رقابت‌ها در تایلند برگزار شد. در این دیدار تیم ایران مقابل حریف خود به برتری ۶۷ بر ۵۱ دست یافت. این پیروزی در حالی برای تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران رقم خورد که این تیم در آخرین روز مرحله مقدماتی همین رقابت‌ها مقابل ژاپن شکست خورده بود. در هر صورت تیم بسکتبال با ویلچر ایران که پیش از این و در مرحله مقدماتی مقابل تایلند، هند، استرالیا و چین شکست خورده بود و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا را با شکست مواجه کرده بود، با کسب پیروزی مقابل ژاپن به عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان دست یافت. در پایان این رقابت‌ها و بعد از تیم‌های ایران و ژاپن، تیم استرالیا به عنوان سوم دست یافت. این تیم در دیدار رده‌بندی مقابل تایلند به برتری دست یافت و ضمن کسب عنوان سوم، سهمیه جهانی خود را قطعی کرد. 2 تیم ایران و ژاپن هم با حضور در فینال صاحب سهمیه جهانی شده بودند. ششمین دوره مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان سال آینده در کانادا برگزار می‌شود.

هواداران رئال‌مادرید خواستار خارج شدن بنزما از ترکیب اصلی شدند
هواداران تیم فوتبال رئال‌مادرید به نظرسنجی یکی از نشریات این کشور درباره شایستگی مهاجم فرانسوی‌شان برای ماندن در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها واکنش جالبی نشان دادند. عملکرد ضعیف کریم بنزما در بازی‌های اخیر تیمش سوژه خوبی برای نظرسنجی سایت نشریه آ.اس اسپانیا شد تا از کاربران این سایت بپرسد آیا این مهاجم فرانسوی لیاقت ماندن در ترکیب اصلی رئال‌مادرید را دارد یا اینکه بهتر است جای خود را به آلوارو موراتا بدهد؟ رئال‌مادرید یکشنبه در هفته بیستم لالیگا میزبان رئال سوسیداد است و بسیاری از هوادارانش نگرانند که زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم‌شان یک بار دیگر بنزما را در ترکیب اصلی قرار دهد. در واقع این برداشتی است که می‌توان از نتیجه نظرسنجی صورت گرفته از 20 هزار کاربر سایت آ.اس انجام داد چرا که 88 درصد از این افراد گفته‌اند بنزما باید از ترکیب اصلی کهکشانی‌ها کنار گذاشته شود. این هواداران مهاجم 29 ساله تیم‌شان و کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی تیم‌شان را مقصر نتایج ضعیف اخیر رئال از جمله باخت 2 بر یک برابر سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان دانسته‌اند. 3 روز پس از این بازی هم بنزما یک موقعیت صددرصد گلزنی را در بازی برابر سلتاویگو از دست داد تا در شکست خانگی تیمش در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تأثیرگذار باشد.
 


Page Generated in 0/0062 sec