printlogo


کد خبر: 171228تاریخ: 1395/11/11 00:00
اخبار

لژیونر 18 ساله ایرانی در اروپا
یک بازیکن ۱۸ ساله و از استعدادهای فوتبال استان خراسان به یک تیم از لیگ آلبانی پیوست. به گزارش فارس، بعد از درخششی که ملی‌پوشان جوان ما مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد در لیگ‌های اروپایی داشته‌اند، نگاه تیم‌های اروپایی به بازیکنان جوان ما بیشتر شده است.  بر همین اساس، احمدرضا زحمتکش بازیکن 18 ساله فوتبال کشورمان که سابقه دعوت به تیم‌ملی نوجوانان را هم دارد و از استعدادهای فوتبال استان خراسان محسوب می‌شود، پس از شرکت در اردوی تیم لوفتاتاری آلبانی به لحاظ فنی مورد تایید مربیان این تیم لیگ برتری که در رده چهارم جدول لیگ فوتبال این کشور است، قرار گرفت و به این تیم پیوست. قرارداد این بازیکن یک‌ساله است و تا هفته آینده به این کشور سفر می‌کند.

نابغه جاودانه شد
راجر فدرر پس از پشت‌سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی طولانی خود بازگشت خوبی داشت و موفق شد در نخستین گرند اسلم سال ۲۰۱۷ با غلبه بر رافائل نادال اسپانیایی عنوان قهرمانی را کسب کند. دیدار نهایی تنیس اوپن استرالیا  (یکشنبه) میان رافائل نادال و راجر فدرر برگزار شد.  2 تنیسور پس از 7 سال دوباره در فینال این مسابقات برابر هم قرار گرفتند که این بار فدرر پیروز شد.  تنیسور سوییسی توانست برای پنجمین بار فاتح این رقابت‌ها شود.  این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.

کمانداران ایران به آمریکا اعزام می‌شوند؟
رئیس فدراسیون تیر و کمان اعلام کرد: تا این لحظه هیچ مشکلی برای اعزام تیم‌ملی تیر و کمان به آمریکا وجود ندارد اما در نهایت تابع سیاست‌های نظام و دولت هستیم. محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اعزام تیم‌ملی تیر و کمان به چهارمین مرحله رقابت‌های جام‌جهانی که 22 بهمن در
لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، افزود: در اینگونه موارد ما تابع سیاست‌های نظام و دولت هستیم.  هر تصمیمی که اتخاذ شود، ما نیز تابع تصمیم آنها هستیم.  البته سوابق 3-2 دهه اخیر نشان می‌دهد حتی در بدترین شرایط ارتباطی بین کشورها، مقوله ورزش استثنا بوده و درگیر مسائل سیاسی نشده است. وی گفت‌: بدون شک اگر مقوله ورزش تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار بگیرد، کشوری که از این قضیه آسیب می‌بیند خود آمریکا است، زیرا در چنین شرایطی از سوی IOC و فدراسیون جهانی زیر سوال می‌رود. رئیس فدراسیون تیر و کمان در پایان خاطرنشان کرد: هنوز از سوی سفارت آمریکا برای لغو این سفر هیچ خبری به ما اعلام نشده و ما منتظریم ظرف چند روز آینده که به زمان برگزاری مسابقات نزدیک می‌شویم، ببینیم شرایط جدیدی پیش می‌آید یا خیر، به هر صورت ما تمام زمینه‌ها را برای اعزام ورزشکاران خود به آمریکا فراهم کرده‌ایم و ویزا نیز گرفته شده است. تا این لحظه مشکل خاصی ما را تهدید نمی‌کند.

برد پرگل «غیرت» قزاقستان با گلزنی لژیونر ایرانی‌اش
تیم فوتسال «غیرت» با گلزنی بازیکن ایرانی‌ خود مقابل حریفش به پیروزی رسید. در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال قزاقستان، تیم غیرت این کشور که حسین طیبی را به عنوان لژیونر ایرانی در اختیار دارد، مقابل تیم شیم‌کنت قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۵ به پیروزی رسید. 5 گل این دیدار را حسین طیبی، لژیونر ایرانی این تیم با بازی درخشان خود به ثمر رساند. وی در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جایزه ویژه‌ای را دریافت کرد. تیم فوتبال غیرت، صدرنشین لیگ قزاقستان است.
 
دروازه‌بان تیم‌ملی سوریه  با باشگاه نفت به توافق نرسید
مذاکرات مسؤولان باشگاه نفت تهران با دروازه‌بان تیم‌ملی سوریه به بن‌بست ‌خورد. به گزارش تسنیم، ابراهیم العالمه دروازه‌بان تیم‌ملی سوریه برای عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران به تهران آمد اما مذاکرات او با مسؤولان این باشگاه بی‌نتیجه ماند تا این انتقال منتفی شود. دروازه‌بان مدنظر علی دایی برای حضور قرضی در تیم نفت مبلغ زیادی از این باشگاه درخواست کرد و همین عامل باعث شد نفتی‌ها قید جذب وی را بزنند. سوشا مکانی، دیگر دروازه‌بان مدنظر دایی بود که او هم تصمیم گرفت همچنان در نروژ به فوتبالش ادامه دهد.  با شرایط موجود بعید است نفت تا پایان زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دروازه‌بان دیگری به خدمت بگیرد.


Page Generated in 0/0047 sec