printlogo


کد خبر: 171277تاریخ: 1395/11/12 00:00
اخبار

پیشنهاد ضرغامی به روحانی
چند کلام درشت مشابه آنچه درباره منتقدان می‌گویید نثار ترامپ کنید
عضو شورایعالی فضای مجازی با اشاره به اینکه ترامپ، گستاخی نسبت به ملت ایران را از حد گذرانده است، خطاب به روحانی گفت: چند کلام درشت مشابه آنچه برخی مواقع درباره منتقدان داخلی می‌گویید، نثارش می‌فرمایید شاید سرجایش بنشیند.
در پی امضای فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر محدودسازی صدور روادید برای اتباع کشورمان، سید عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما در صفحه شخصی خود نوشت:
آقای رئیس‌جمهور!
ترامپ، بی‌اخلاقی و گستاخی نسبت به ملت بزرگ ایران را از حد گذرانده است! او معنای پاسخ‌های کنایه‌آمیز مثل دیوار برلین را نمی‌فهمد. پیشنهاد می‌کنم چند کلام درشت مشابه آنچه برخی مواقع درباره منتقدان داخلی می‌فرمایید نثارش کنید شاید سرجایش بنشیند.

واکنش امیر سیاری به رزمایش غربی‌ها در خلیج‌فارس
فرمانده نیروی دریایی ارتش به برگزاری رزمایش آمریکا، انگلیس و فرانسه در خلیج‌فارس، واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به برگزاری رزمایش‌های کشورهای دیگر در خلیج‌فارس گفت: «در محدوده خلیج‌فارس و دریای عمان هر کسی بخواهد رزمایشی انجام دهد، جرأت وارد شدن به آب‌های سرزمینی ما را ندارد». وی همچنین تاکید کرد: در سال، 25 رزمایش در تخصص‌های مختلف (موشکی، زیردریایی و آب‌های سطحی) برپا می‌شود و در ادامه همین روند، تا پایان سال رزمایش بزرگ ولایت 95 را برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در 2 هزار کیلومتری بندر چابهار و در آب‌های آزاد جهان، بدون نزدیک شدن به آب‌های سرزمینی دیگر کشورها برگزار می‌کنیم. رزمایش 3 کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه از چند روز دیگر در خلیج‌فارس برگزار خواهد شد و فرماندهی این رزمایش نیز با نیروی دریایی ارتش انگلیس خواهد بود. در این رزمایش طبق اعلام منابع خبری غربی قرار است این 3 کشور، آنچه تهدیدات ایران معرفی کرده‌اند را شبیه‌سازی و با این تهدیدات ادعایی، مقابله نظامی کنند.

خانواده شهدای حادثه مکه را سرکوب می‌کنند
همسر شهید حاتمی می‌گوید مسؤولان کمیته حقیقت‌یاب برای حادثه مکه و منا تشکیل ندادند و فقط خانواده شهدای این حادثه را سرکوب می‌کنند. فرشته روح‌افزا، همسر شهید حاتمی با اشاره به مختومه شدن پرونده سقوط جرثقیل در مکه گفت: در این مسائل آنچه مایه تاسف و دردناک است عکس‌العمل مسؤولان کشور است، آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی اخیر خود فرمودند ما با عربستان مشکلی نداریم و هیچ مساله‌ای پیش نیامده است. زمانی که مسؤول کشور ما نسبت به به‌ناحق کشته شدن 11 نفر در حادثه جرثقیل و نزدیک به  460  نفر در حادثه منا بی‌تفاوت هستند و می‌گویند مشکلی نداریم، چه توقعی از کشور عربستان می‌توانیم داشته باشیم؟ وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند باید حادثه مسجدالحرام و منا زنده نگه داشته شود و باید کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود، گفت: نمی‌دانم چرا مسؤولان ما کاری نمی‌کنند، حتی یک جلسه یا یک کلمه در این باره صحبت نمی‌کنند، فقط خانواده شهدای این حادثه را سرکوب می‌کنند و هرجایی هم خانواده‌های این افراد اعتراض می‌کنند، می‌گویند چیزی نگویید.

تشریح ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله 12 بهمن
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه‌های دهه مبارکه فجر را تشریح کرد. به گزارش فارس،‌ حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی با اشاره به برنامه‌های این ستاد برای ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: روز 12 بهمن مصادف با سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی مراسمی در حرم امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خواهیم داشت. همچنین بعد از اتمام این برنامه برنامه‌ای دیگر در بهشت زهرا مکان جلوس امام خمینی(ره) با سخنرانی اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه برگزار خواهد شد.  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: به مناسبت ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال 57 رژه موتورسواران در این مسیر در فرودگاه مهرآباد توسط موتورسواران سپاه پاسداران صورت خواهد گرفت.


Page Generated in 0/0056 sec