printlogo


کد خبر: 171311تاریخ: 1395/11/12 00:00
اخبار

ناطق ـ پرسپولیس؛ کار تمام شد
مدافع ملی‌پوش عراقی تایید کرد بزودی به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد. سعد ناطق که مذاکراتش با پرسپولیس در چند روز اخیر ادامه داشته، توانسته رضایتنامه‌اش را از تیم نیروی هوایی عراق بگیرد و بزودی برای نهایی کردن قرارداد خود راهی تهران می‌شود. به این ترتیب باید پیوستن ناطق به پرسپولیس را تمام‌شده بدانیم. با حضور این بازیکن که توانایی بازی به عنوان مدافع و هافبک تدافعی را دارد، برانکو در بازی‌های پیش رو با دست بازتری می‌تواند ترکیب تیمش را بچیند.

ورود تکنولوژی خط دروازه به لالیگا از فصل بعد
پس از اشتباه داوری عجیب روز یکشنبه در بازی بارسلونا و بتیس که گل صحیح بارسا مردود اعلام شد، تکاپو برای ورود تکنولوژی خط دروازه به لالیگا آغاز شده است.    
لالیگا به عنوان بهترین لیگ دنیا از لحاظ سطح کیفی، یک ضعف بزرگ و آشکار دارد و آن هم داوری‌های عجیب و غریبی است که در آن دیده می‌شود. بارسلونا در این فصل بیش از سایر تیم‌ها از داوری لطمه خورده، البته این قضیه شامل حال رئال و دیگر تیم‌ها نیز می‌شود. در بازی بارسلونا و بتیس، گل سالم بارسا مردود اعلام شد در حالی که مشخص بود توپ از خط دروازه عبور کرده است. بی‌شک اگر تکنولوژی خط دروازه در لالیگا نیز به کار گرفته می‌شد، بارسلونا روز یکشنبه زودتر از دقیقه 90 به گل دست می‌یافت.
لالیگا تنها لیگ معتبر در اروپاست که از این تکنولوژی استفاده نمی‌کند اما مارکا دیروز ادعا کرد پس از اشتباه داوری در بازی بارسا و بتیس، مسؤولان فوتبال اسپانیا بر آن شده‌اند از فصل بعد این تکنولوژی را به کار بگیرند. هزینه استفاده از  تکنولوژی خط دروازه، 4 میلیون یورو برآورده شده است.

جبارف در راه استقلال خوزستان
هافبک ازبکستانی استقلال تهران احتمالا راهی تیم استقلال خوزستان خواهد شد. بعد از اینکه استقلالی‌ها تقریبا از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ناامید شدند، ظاهرا قرار است به مدت نیم‌فصل جبارف را به تیم استقلال خوزستان به صورت قرضی بفرستند تا این بازیکن بتواند در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در این زمینه به ایسنا گفت: درباره انتقال جبارف به تیم ما صحبت‌هایی شده است. استقلالی‌ها به ما پیشنهاد دادند و ما هم این پیشنهاد را پذیرفتیم. البته هنوز کارهای نهایی انجام نشده ولی قرار است در صورتی که جبارف به تیم ما بپیوندد، پول قرارداد نیم‌فصلش را ما بدهیم. وی در پایان اضافه کرد: همه استقلالی‌ها از یک خانواده هستند. ما، استقلال تهران، استقلال اهواز و سایر استقلال‌ها از یک  خانواده هستیم.

مذاکرات شهباززاده با تراکتور به بن‌بست خورد
جدایی مهاجم سابق تیم استقلال از آلانیا اسپور ترکیه قطعی شده اما هنوز تکلیف تیم بعدی او مشخص نیست.
به گزارش مهر، سجاد شهباززاده بعد از تجربه روزهای نه‌چندان شیرین در لیگ برتر ترکیه، به منظور بازگشت به سطح اول فوتبال ایران و به امید بازگشت به استقلال از آلانیا جدا شد اما جدایی شهباززاده از تیم ترکیه‌ای با محرومیت آبی‌پوشان از حضور در بازار نقل و انتقالات از سوی فیفا مقارن شد.
طبیعی است بهترین حالت برای شهباززاده پاسخ مثبت به پیشنهاد دیگر تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن او هستند و برای این منظور چه تیمی بهتر از تراکتورسازی. تیمی که استقلالی‌ها ترجیح می‌دادند در صورت عدم رفع محرومیت‌شان مقصد بعدی شهباززاده باشد. اما گره کوری که در مذاکرات ابتدایی اما رسمی طرفین ایجاد شده، شاید باعث شود سجاد قید حضور در تراکتورسازی را هم بزند.
در حالی که به نظر می‌رسد هدف شهباززاده عقد قرارداد تا پایان فصل با تیم تراکتورسازی است تا در انتهای فصل بتواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود، نظر باشگاه تراکتورسازی این است که قرارداد وی با این باشگاه 5/1 ساله باشد تا سرخپوشان تبریزی در فصل آینده هم قادر به استفاده از این مهاجم باشند.
این «یک فصل» در واقع اختلاف‌نظری است که شهباززاده با تراکتورسازی دارد و باعث شده تاکنون اتفاقی جدی برای ملحق شدن وی به تیم تراکتورسازی روی ندهد.
 


Page Generated in 0/0064 sec