printlogo


کد خبر: 171353تاریخ: 1395/11/13 00:00
نبض جامعه

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد
15 بهمن برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می‌توانند تا پنجشنبه 14 بهمن‌ماه کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند. به گزارش میزان، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. وی افزود: دانشجویان می‌توانند تا پنجشنبه 14 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام  کنند. مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون یادشده با تعداد 54 هزار و 866 داوطلب در 5 گروه آزمایشی و در 82 شهرستان ساعت 8:30 صبح جمعه 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اعتراض مدیران مدارس به ساعات موظفی
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران از تراکم مکاتبات و بخشنامه‌ها به مدارس انتقاد کرد و افزود: مدیران و معاونان مدارس نسبت به 6 ساعت موظفی خود معترضند. به گزارش ایسنا، فولادوند با بیان این مطلب گفت: 907 هزار دانش‌آموز و 49 هزار همکار فرهنگی در شهریار فعالیت می‌کنند و به این لحاظ سومین رتبه را بعد از خراسان رضوی و خوزستان داریم. مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ساماندهی منابع انسانی، فضا و امکانات، جلب مشارکت‌های مردمی و درآمدزایی، اجرای برنامه تعالی مدیریت در بیش از 5000 واحد آموزشی، دستاوردهای آموزش‌وپرورش در این شهرستان است. فولادوند در ادامه از تراکم مکاتبات و بخشنامه‌ها انتقاد کرد و گفت: ارسال بیش از حد بخشنامه‌ها به مدارس، مدیران را منفعل کرده و کار آموزشی را به تعطیلی کشانده است. مدیر کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران همچنین از 6 ساعت موظفی مدیران و معاونان مدارس انتقاد کرد و گفت: این موضوع همواره مورد اعتراض مدیران و معاونان است.

توقیف پژو پارس با بیش از 64 میلیون ریال خلافی
رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی از توقیف خودروی پژو پارس با 64 میلیون و 200 هزار ریال خلافی خبر داد. به گزارش میزان،ماموران پلیس راه شهرستان «میاندوآب» حین گشتزنی در محور میاندوآب - تبریز، یک دستگاه خودروی پژو پارس را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند. در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد دارای مبلغ 64 میلیون و 200 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است؛ با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

ساخت 4 آمفی تئاتر با ظرفیت 600 نفر
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه فاز نخست باغ کتاب تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:‌4 آمفی تئاتر باغ کتاب تهران با ظرفیت 600 نفر نیز آماده بهره‌برداری شده است. به گزارش «وطن امروز»، علیرضا جعفری در حاشیه بازدید معاونان و مدیران این شرکت از روند آماده‌سازی پروژه باغ کتاب تهران، گفت: بخش کشتی کتاب از جمله زیرپروژه‌های این مجموعه به شمار می‌آید که مراحل طراحی آن به پایان رسیده است. وی با اشاره به اینکه کشتی کتاب بخش  بازی و سرگرمی کودکان به شمار می‌آید، افزود: این بخش در قسمت غربی بلوک c  باغ کتاب تهران قرار دارد. جعفری با بیان اینکه در طبقه اول بلوک c تالار علم کودک قرار دارد، گفت: در طبقه اول این مجموعه تالار علم نوجوان و فروشگاه کتاب قرار دارد که بخش تالار آن در حال انجام مراحل آماده‌سازی و بخش فروشگاه نیز در مرحله چیدمان قفسه‌هاست.
 


Page Generated in 0/0060 sec